![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vrede op u
Nogmaals, om de westerse landen en pleit voor de scheiding van jongens en meisjes op scholen, lees ... De deskundigen beweerden dat de kinderen moeten apart worden geleerd van meisjes vanaf de leeftijd van vijf tot schade te voorkomen door het onderwijssysteem. Dr Leonard Sax gelooft dat "uit" jongens voor de start van het formele onderwijs te vroeg wanneer dat wordt verwacht om te gaan zitten en rustig te blijven in de klas. En omdat ze zetten op verschillende tarieven voor meisjes, kan hen ontmoedigen om te leren terwijl heel jong toen zaten zij aan zij met hun collega's van de vrouwtjes. Hij zei: "Met de jongens moet je meteen aan de slag als je wacht tot de middelbare school, had ik een lange tijd vanaf de leeftijd van vijf jaar gewacht, en er zijn duidelijke voordelen in de opvoeding van jongens alleen wanneer leraren weten hoe om te profiteren van dat.". Sachs verwijst naar studies van een paar andere die laten zien dat meisjes en jongens een andere manier te trekken, waaronder een van een groep Japanse onderzoekers die hebben ontdekt tekeningen van meisjes meestal stel je voor het leven van een stal van dieren, mensen, of bloemen, met 10 of meer van het krijt, aldus gekleurd, en een voorkeur voor warme kleuren zoals rood, groen, beige en bruin, jongens, aan de andere kant, trek actie, met behulp van een aantal minder dan 6 of kleuren, en vormen zoals een verkoudheid is vaak grijs, blauw, zilver en zwart. Dit is een duidelijk verschil, dat Sax stelt is hard-wired, zorgt ervoor dat leraren te prijzen de artistieke meisjes en jongens het gevoel dat ze niet goed te trekken. Ere zij God, die in de Koran zegt over deze kwestie ((36) Toen zij gebaard had, zeide zij: Heer! waarlijk, ik heb een meisje voortgebracht (God wist wel wat zij voortgebracht had), en een knaap is niet gelijk een meisje. Ik heb haar Maria genaamd; haar en hare nakomelingschap stel ik onder uwe bescherming tegen den gesteenigden satan.) [Surat Al-Imran, (Al-Imran) verse36]. Dr Sachs is ook van mening om meisjes profiteren van de single-seksuele voorlichting om te kunnen scherpstellen op onderwerpen zoals wiskunde, die worden gezien om de belangen van traditioneel "mannelijke" te zetten. WeMuslims vindt u instructies in hetzelfde jaar de Profeet vrede zij met hem opdrachten aan ons door te zeggen: {scheiding tussen jongens en meisjes in de familie}, omdat ze allebei moeten slapen in aparte bedden als ze volwassen zijn. Ook grote religie van de mannen orders van de islam niet te kijken naar taboes door te zeggen: ((30) Zeg tot de ware geloovigen, dat zij hunne oogen beheerschen en zich van onzedelijke handelingen onthouden, dit zal reiner voor hen wezen; want God is wel bekend met datgene wat zij doen. [al-Noor en de AN-30 lichte vers. Aan het eind te zeggen dat het lezen van alle van het laatste onderzoek in tal van disciplines en zal dat wetenschappers en onderzoekers uit West te ontdekken en mensen uitnodigen om alcohol te vermijden, en niet te eten en te vrouwenkleren te dragen voor een fatsoenlijke, maar dit is te wijten aan de principes van de islam. De Almachtige God zegt: ((85) Die eenen anderen godsdienst dan den Islam aanneemt, wordt door God niet aangenomen, en hij zal in de toekomstige wereld tot hen behooren die vergaan.) [Surat Al-Imran ImrânSûrat-verse85]. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[over](grooot)nonkel of [-](-)tante & neeef & nicht , [over](groot)ouder & [achter](klein)kind ,akkkoord !!!! Citaat:
Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godverdoeme (zo begin ik).
Ik ben nog elken dag content dat ik aan de juiste kant van "den bol" geboren ben. Ik ben nu nen boer die toch nog redelijk zijne kost verdient door een redelijke job, hobby's, een hond en heel de kust mijn kloten.. Mocht ik aan de andere kant van "den bol" geboren zijn, dan had ik zelf geen water uit de kraan, want ik had geen kraan...Ik ben wel zo milieubewust dat ik geen fleswater koop. Ik ga geen vrachtwagens laten rijden voor iets dat ook uit de kraan komt ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan iemand eens in deftig Nederlands samenvatten in één zin wat er daarboven in Google-Nederlands gekwakt staat?
Of nee, laat maar, 't zal wel weer zever zijn over goden en dat soort spoken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Man mij gade ni horen klagen over het wegvervoer ze ik ben een van de weinige die zoveel gebruikt maakt van het wegvervoer en die zoveel op tijd en in zijn geheel op de plaats krijgt... Op een gegeven moment was ik ergens in Oostenrijk op een transportbeurs over milieu (de drank was gratis) en ik moest gewoon veel lawaai maken als iemand van de IRU iets zei.. Nadien met die mens aan het zeveren geweest de rolendelandstrasse is gebaseerd op een zat ideeke van mij. Ik zei toen: "awel, as ze die camions zo weg willen zet die dan op nen trein hé".. ahha schitterend ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Mannen mogen geen vrouwenkleren dragen. 3. Alcoholische dranken zijn foei. ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier heb ik toch enig begrip voor, hoor. Totale onzin, natuurlijk. Alcoholische dranken stimuleren de assertiviteit van de mens en het denken.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch al 1/3, je bent op de goeie weg, mijn lieve broeder.
![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als zij er nu es op kickt dat je haar kleren aantrekt?
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() uit-aan-uit-aan... tot 'k een klets krijg �* la "gotfer joeng, hoe zit't?!" ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zen zo ziek as nen 'ond... pfffffffffffff
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat valt dan nog wel mee.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'K heb van de morge gebeld, pfff...
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |