![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Intens triest dat deze zelfdoding, behalve de vrouw die de weg opstapte, ook een Nederlandse vrachtwagenchauffeur het leefde kostte.
Ik weet niet of die vrouw in een opwelling de weg op liep ofdat het gepland was. Stelling: Mensen die uit leven willen stappen moeten dat op een menselijker manier doen. Voorzover zelfdoding menselijk is. http://www.nu.nl/buitenland/2832238/...in-belgie.html Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 11 juni 2012 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hij had gewoon moeten opletten en stoppen voor de file zoals de andere mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand vlak voor je ineens vol op de remmen gaat lukt je dat niet De E17 is een extreem drukke weg, zoals zovelen wegen prop- en propvol zijn en desondanks de snelheid hoog is. Ik heb het zelf eens meegemaakt toen knooppunt Deil nog een kruising met verkeerslichten was. Ineens een file en verscheidene te laat remmende automobilisten waaronder dus ik ook schoten de vluchtstrook op. Ik had afstand moeten houden, maar als je dat doet knijpt er gegarandeerd iemand tussen. Ook al is die trucker fout, het menselijk leed is er niet minder om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nazaten van die vrouw aanklagen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die geen zin meer hebben in het leven zouden gemakkelijker aan zo'n pil moeten komen. Probleem is wel dat lichamelijk gezonde mensen die om wat voor redenen levensmoe zijn vaak ook geen ethisch besef meer hebben. Die zelfdoding van die vrouw heeft waarschijnlijk heel wat levens verwoest, Ook die trucker had waarschijnlijk een gezin. http://nl.wikipedia.org/wiki/Pil_van_Drion |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfmooord = egoïsme ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. Ze moeten boeten, die smeerlappen!
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie euthanasie vooozichzelf wil , MOET kunnenb !!!! PAsssieve euthanasie bestond al heeeel lang !! Maaar ok , effe andersuitgelegd: Spring voo een trein , wie dektde onkoste ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |