![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/944/Celebri...amteloos.dhtml
Onze ++ BV'SSSSSSS !!!!++Het word te heet voor de "pafferke's"ze vluchten nu naar Duitsland.Good luck ouwen rukker,en maak dat wij jullie hier niet meer terugzien!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe oud ben jij eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Wss. meer dan oud genoeg om u eens alle hoeken van de kamer te laten zien.
Hoe reageer jij emotioneel (intern) op zulk nieuws? Jochei, Jochei? Ik denk alvast aan Verhofstadt, Dehaene, Decroo, Martens, Eyskens,... etc. die allemaal (hoogstwaarschijnlijk lekker samen) hun strontschopje gaan afkuisen binnenkort, wanneer het te warm wordt in Belgerokko.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat kom jij opeens dapper doen dan? Ik vraag enkel en alleen hoe oud hij/zij is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Salut en de kost. Ik hoop wel dat Jean-Marie zijn Duits ondertussen beter is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen met een beetje geld fraudeert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |