![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||
Banneling
|
![]() ![]() [Historische Kenyah Dajaks] ![]() [Nederlanders in klederdracht] Het begint mij steeds meer tegen te staan dat ik niet doordring tot individuele Nederlanders, en dat zij op de vreemdste manieren reageren: uiterst niet rationeel. Ik moet dus op een andere manier naar hen leren kijken en zaken niet meer met hen willen bespreken of een rationele reactie van hen verwachten. Dus kwam ik uit op de vergelijking met Dajaks, koppensnellers, die niets vreemds of onbehoorlijks aan hun gedrag zien. Hoe leg je aan een Dajak uit dat koppensnellen barbaars is? Zo ook met Nederlanders. Hoe leg je aan Nederlanders uit dat regiemwisselingen afdwingen in andere landen uiterst barbaars en slecht is. Dat de ontkenning, in het licht van al de bewijzen, dat zij joden moordenaars zijn, hen als zeer slechte, immorele en verraderlijke mensen bestempelt. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 11 juni 2012 om 10:22. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Jaja, u zag het hier eerst, voor ons Egmondje zijn wij geen mensen meer.
Hoe lang zal het duren voordat hij geweld gaat prediken en hoe lang voordat hij doorslaat en iemand probeert te vermoorden?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste Hindoestanen zien Creolen als een minderwaardig ras. Dan zijn er nog wat Javanen en Chinezen, mensen die tenminste werken voor hun kost. En de enige echte Surinamers, het handjevol Indianen, heeft so-wie-so niets te vertellen. Gewoon weer bezetten die handel en de beschaving weer terugbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Jullie twee staan beiden op mijn negeerlijst vanwege onacceptabel gedrag jegens mijn persoon. Ik lees jullie bijdragen niet en verzoek jullie vriendelijk niet in mijn draden te posten, want dat ervaar ik als hinderlijk en als stalken. Mensen met eergevoel zouden niet steeds terugkeren na als een hond te zijn weggejaagd. Ik walg van jullie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Nu ik besef dat Nederlanders de moraal van een koppensneller hebben en er dus geen mogelijkheid is ze te bewegen tot beschaafd en rationeel gedrag, besef ik dat elke Nederlander, naar gelang zijn aard als persoon, een holocaust machine in persoon is. De genocidale staat die de holocausten organiseert hoeft slechts bepaalde codes uit te zenden. Voor de ene betekent het om meteen in actie te komen en de vermeende vijand: de allochtoon, te benadelen. Dus krijgt egmond codfried een reisverbod opgelegd, zodat hij zijn verhaal niet kan gaan vertellen in Suriname. De haagse huisnegers zijn al in voldoende mate tegen hem opgestoken of bang gemaaakt. Andere Nederlanders trekken zich terug, registreren wel wat er voor onrecht aan de gang is, maar vrezen voor hun eigen hachje en doen niets. Zij zijn als de moeders van kinderen die jarenlang, elke nacht door hun vader werden verkracht, terwijl zij zich in de naastgelegen kamer slapende hield. Bang om het kwaad te benoemen, bang om zelf in het verdomhoekje terecht te komen. Dan zijn er anderen, zoals Bolleke Wol die met een tirade gaan beginnen om mensen die waarschuwen tegen het Kwaad zelf in een kwaad daglicht te plaatsen. Terwijl inmiddels het begrip moraal en eerlijkheid niet in één zin met Belgen en Nederlanders gebezigd kan worden.
Blue blood is black blood : the iconographical proof of a dominating black and colored European race who were a noble and royal elite (1500-1789) = Blauw bloed is zwart bloed : het iconografisch bewijs van een dominerende zwarte en gekleurde Europese nat / Codfried, Egmond Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 juni 2012 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij heeft een ergens wel een punt.
![]() Deze foto leert ons dat een roze lendedoek vroeger perfect acceptabel was. Tegenwoordig zou dat als riskant beschouwd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() Dit beeld leert ons dat pedicures dan wel kuit-massages al eerder in voege waren dan gedacht, maar nochtans niet erg geapprecieerd werden. Tijden veranderen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen goed idee denk ik. Saya tidak mau.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Lieverd, waarom niet eens een inhoudelijke reactie dan altijd die stomme kut onbelangrijke dierengeluiden? Waarom zijn jullie zo achterlijk en primitief en niet in staat iets zinnigs te berde te brengen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let op, zo meteen moet je jezelf op je eigen negeerlijst zetten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Eens zien hoelang het zal duren voor Egmondje weer verbannen zal worden...
![]()
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 juni 2012 om 11:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() En nu wat spuwen op mensen die werken, terwijl je zelf de goorste asociale uitvreter en profiteur bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() ![]() Tuareg |
![]() |
![]() |