![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heel dat gedoe over de relletjes in Molenbeek en Sharia4Belgium is te belachelijk voor woorden. Hoe veel tijd in zo'n onnozeliteit wordt gestoken door de rexies en hun media - dat toont dat beide partijen elkaar nodig hebben.
Zonder gefingeerde "moslimdreiging" heeft rechts niks om over te schrijven of te denken. Zelfs als die moslimdreiging bestaat uit vooraanstaande woordvoerders als dat paar kinderen van 17 jaar die in een pitta-bar in hun trainingsvest ne cola drinken -- te grappig om aan te zien. Wat een dreiging! Enfin, rechts hééft gewoon niks anders zinnigs meer te zeggen. Eigenlijk hebben ze nooit iets te zeggen gehad. Het aantal intellectuele bijdragen van rechts aan de wereldcultuur is op één hand te tellen. Moslimextremistjes en rechtse partijen en media hebben elkaar duidelijk nodig en zijn elkaars "intellectuele" bondgenoten (niet dat we echt over intellect kunnen spreken, maar goed). Een beetje zielig toch.
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Bedankt voor je genuanceerde en constructief standpunt in deze discussie, maar ik wou toch vragen: op dezelfde zakdoek zuigen, is dat een courante uitdrukking?
Ik heb ze nog nooit gehoord, en het idee lijkt me eigenlijk vrij goor. Wat als die zakdoek al gebruikt werd? :/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Dit zinnetje allen al maakt de rest van uw redenering uiteraard waardeloos.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik denk dat ik beter lach met je hele post dan serieus inga op je potje schelden.
Ik zie trouwens dat je geen antwoord geeft op mijn vraag. Zuig jij soms vaak op zakdoeken? Dat is niks om je over te schamen, het is enkel een gewoonte die ik nog niet kende. Heb je er veel voldoening van? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() C2C kom jij nooit in contact met moslimtuig? Zo nee, dan kan ik ergens begrip opbrengen voor je mening. Hoewel ik dit erg sterk zou vinden. Zoja, zet dit niet aan tot nadenken? Ervaar jij dat racisme nooit?
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
IK vind het vooral straf (en verontrustend) om te zien hoe regelrechte neonazi's, extreem linksen en moslimratten hun haat delen tegen de Joden en Israël in 't bijzonder! Zum kotzen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
-Atlas Shrugged, van Ayn Rand, misschien. En dan alleen omdat het zo'n hilarisch belachelijk boekje is. -Heidegger ook, toegegeven. -en Mein Kampf, natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
De schuld ligt daar helemaal bij het beleid, het verleden en de ghetto zelf. Niet bij die jongeren. En ik kom zowiezo weinig in de ghetto. Dus ik heb geen contact met die hangjongeren. De weinige keren dat ik daar passeer raak ik enkel gesterkt in mijn overtuiging: dat zijn kleine kinderen. Geen bedreiging waar de Staatsveiligheid moet worden op gezet.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() De Staatsveiligheid zou zich beter focussen op de échte bedreiging voor onze samenleving: bankiers en politici die onze economie naar de knoppen helpen. Da's pas een dreiging, die miljarden keren gevaarlijker is dan kinderen in moslimghettos.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waren die niet invloedrijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Untergang des Abendlandes (Oswald Spengler) Der Arbeiter. Herrschaft und Gestalt (Ernst Junger) Der Begriff des Politischen (Carl Schmitt) Sozialismus (Ludwig von Mises) Sein und Zeit (Martin Heidegger) Die Stadt (Ernst von Salomon) Rivolta contro il mondo moderno (Julius Evola) Atlas Shrugged (Ayn Rand) The Cantos (Ezra Pound) The Clash of Civilizations (Samuel Huntingdon) The West and the Rest (Roger Scruton) Reflections on the Revolution in France (Edmund Burke) Parliament of Whores (PJ O'Rourke) The Wealth of Nations (Adam Smith) The Road to Serfdom (Friedrich Hayek) The death of the west (Patrick Buchanan) Our culture or what's left of it (Theodore Dalrymple) The Conservative Mind (Russel Kirk) Of Paradise and Power (Robert Kagan) Murder in the Cathedral (TS Eliot) De Goelag Archipel (Alexander Solzjenitsyn) Vu de droite (Alain de Benoist) Le Camp des Saints (Jean Raspail) La Tentation Totalitaire (Jean-François Revel) Le Feu Follet (Pierre Drieu la Rochelle) Les Sept Couleurs (Robert Brasillach) Un taxi mauve (Michel Déon) De la démocratie en Amerique (Alexis de Tocqueville) Hoeveel moet je er nog hebben? Ik heb mij dan nog beperkt tot één werk per auteur en ook de minder bekende werken vermeden. Laatst gewijzigd door Helias : 15 juni 2012 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Allez, dat rechts geen intellectuele bijdragen levert komt niet van mij hoor. Dat zegt rechts zelf. (Herinner u de draad over het beklag dat rechts doet: "waarom produceren wij geen denkers?").
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of vindt u die niet 'rechts' genoeg?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar links brengt sinds het einde van de Koude Oorlog ook niet teveel origineels meer voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Het was, zoals ik duidelijk meende te stellen, niet mijn bedoeling om exhaustief te zijn. Ik heb me vooral beperkt tot de mensen waar ik van of over heb gelezen en die dus voor mij meer zijn dan namen in een lijstje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat neemt niet weg dat ik het lijstje wél interessant vind, en er tijdens de komende vakantie zeker gebruik van zal maken. Ik wens u er dan ook voor te bedanken, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |