![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smet, (geholpen door zijn akoliet van het onderwijs in Gent - een Freinet-freak), doet gelijk alle sossen in en rond de Vlaamse regering:
schoten lossen voor de boeg, niet eerst de zaken bespreken met de coalitiepartners, de andere zwart maken .... Mails die simpelweg boertig zijn, vrt derde net forceren, echtscheidingstaks, de Lijn, uplace, hoofddoek voor nieuwslezeres, .... en nu gaat het over het onderwijs. Zo'n plannen over de onderwijzenden uitstrooien, in deze periode van examens .... heel fijn om de zaken te kunnen bestuderen en er een advies over te geven. En straks zijn ze verwonderd dat de anderen het niet plezant vinden om met hen een coalitie aan te gaan. Wat we zelf doen, doen we beter ... als de sossen tenminste zich er niet mee moeien. http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...lan-Smet.dhtml
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat ze vooral willen bewijzen dat Vlaanderen niet goed werkt en België wel.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() zijn voorstel is volledig van de pot gerukt: minder nederlands, minder frans, minder wiskunde en dan vervangen door "zelfstandig werken" (whatever dat moge wezen) en "ateliers" (kan positief zijn, maar ik wil daar meer info over hebben)
Het is nu al zo slecht gesteld met de kennis van de talen en van de wiskunde, aja, misschien kunnen we het nog wat erger maken. Dwaze sos, man man man |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
WAAR ZIJN WE IN GODS NAAM MEE BEZIG?
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Onze kenniseconomie versterken tiens
![]()
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 22 juni 2012 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Potverdomme, niet doen we hebben al ooit een Vlaamse gehad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Die man weet totaal niet wat er in de onderwijswereld aan de hand is. Een nog groter ramp dan Marleen Vanderpoorten en dat wil al wat zeggen.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 22 juni 2012 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Burgemeester
|
![]() kan men dat onderwijs nu niet wat rust gunnen, al de onderwijs ministers willen iets veranderen, als ik dan die lessenrooster zie, zoals hierboven al is vermeld, minder nederland, het is al zo slecht gesteld met de kennis van het Nederlands, zelfde voor Frans, wiskunde nog zo iets, toen indertijd de moderne wiskunde werd ingevoerd, zei mijn man(83j nu) waarom moet dat nu ineens, de raketten en ruimtetuigen zijn allemaal met oude wiskunde gefabriseerd en in de lucht gebleven, iets dat goed is, blijf daar af.
waarom mag latijn niet meer, is er iets beter om te leren leren, och ik moet ophouden of ik kan niet slapen van mij kwaad te maken, goeden avond, het moest er eens af |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() kan men die gast niet uit de regering flikkeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwoa... de Vlaamse kiezer is bezig zijn partijtje tot stof en as te reduceren.
Ik vraag dus nog wat democratisch geduld van u.
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ja dat kan, maar puiloog en co kijken steeds de andere kant op.
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 juni 2012 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Wat was weer de laatste O-VLD-prestatie in een Vlaamse regering? AH, juist: een minister van Financiën (Vanmechelen) die zijn begrotingscontrole niet uitvoerde.
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Neeneen, Jackske, op het moment dat die begrotingscontrole moest gebeuren, was er in de verste verten nog geen sprake van Muyters. Muyters heeft het wel mogen oplossen en een gat van twee miljard dichrijden. En met succes! Dat zijn feiten! O-VLD zijn verhaaltjes, waar ze nog altijd naar op zoek zijn!
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |