Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2012, 19:12   #1
Yuni
Vreemdeling

Standaard Sharia straf in Beringen (Video)

video op deze link: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...l_eerlijk.html

Laatst gewijzigd door Yuni : 18 juni 2012 om 19:12.
Yuni is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 20:06   #2
Scorpio
Minister-President

Standaard

En met hun koppen allemaal duidelijk herkenbaar op youtube. Daar spat de intelligentie duidelijk vanaf! Ik mag hopen dat de politie hier inderdaad me bezig is zoals een van de comments suggereert, al is het maar om even een voorbeeldje te stellen. Idiootjes.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 20:46   #3
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Deze achterlijke varkens moeten terug naar het land van herkomst.

Zonder pardon.

Laatst gewijzigd door Demper : 18 juni 2012 om 20:47.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 20:46   #4
-Jo-
Banneling

Standaard

Zolang het vreemdelingen zijn die elkaar bestraffen volgens de Sharia, zie ik niet in wat het probleem is. Zolang het maar niet op Vlamingen wordt toegepast. Een apart justitiestelsel volgens hun eigen rechtsprincipes voor de vreemdelingen is best aangeraden. Gescheiden volksontwikkeling in afwachting van de remigratie.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2012, 20:49   #5
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Blijkbaar heb je een probleem met diversiteit? Volgens jou moet iedereen volgens de zwakke westerse justitie behandeld worden, Vlaming én vreemdeling?

Hoe meer je vreemdelingen laat aanpassen aan de leefgewoonten en -regels die gelden voor ons eigen volk, hoe moeilijker het wordt ze hier weg te krijgen.

De vraag die je jou dus moet stellen is: wil je ze hier weg of niet?
Oud 18 juni 2012, 20:51   #6
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Ik durf te wedden dat er helemaal niet zoiets had plaatsgevonden als dat Turkje 10 euro van een autochtone ongelovige had gestolen.
Oud 18 juni 2012, 20:52   #7
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht
Blijkbaar heb je een probleem met diversiteit? Volgens jou moet iedereen volgens de zwakke westerse justitie behandeld worden, Vlaming én vreemdeling?

Hoe meer je vreemdelingen laat aanpassen aan de leefgewoonten en -regels die gelden voor ons eigen volk, hoe moeilijker het wordt ze hier weg te krijgen.

Wel, ik ga akkoord met jou.
Eindelijk.

Alleen kan je er zeker van zijn dat ze ook Vlamingen op zo een manier belagen.
Oud 18 juni 2012, 21:10   #8
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik zie het echter meer in de vorm van veel hardere straffen, en geen directe toepassing van de sharia. Als wij hier shariarechtbanken gaan krijgen is de islamisering compleet.

-Jo-, jij gaat er ook vanuit dat er ooit een grote remigratiegolf zal plaatsvinden.
Ik vraag mij af hoe je daar zo zeker van bent.
Dat zal hoe dan ook niet gebeuren onder normale vredelievende omstandigheden.
Oud 18 juni 2012, 23:46   #9
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Wel, ik ga akkoord met jou.
Eindelijk.

Alleen kan je er zeker van zijn dat ze ook Vlamingen op zo een manier belagen.
DUS:

Laat de Noord-Afrikaanse en Turkse vrouwen maar hun kopdoek dragen.
Laat hen apart zwemmen.
Laat hen hun eigen scholen hebben, hun eigen rechtssysteem, hun eigen soc-zekerheidsstelsel,... in afwachting van remigratie.

Dat is evenwel NIET wat partijen zoals het VB zeggen.

En dat ze dit uitproberen op Vlamingen en andere autochtone Europeanen is logisch, omdat ze zien hoe zwak die autochtonen staan: niet strijdvaardig, decadent, individualistisch. Het probleem zit dus niet bij de vreemdelingen hun gedrag, wel bij de interne zwakte van onze volksgenoten en de andere Europese autochtonen. Die interne zwakte moet eerst aangepakt worden, en dan vooral haar oorzaken. En dan kom je onherroepelijk uit bij: "het Westen", en waar dit maatschappijmodel voor staat.

Laatst gewijzigd door -Jo- : 18 juni 2012 om 23:54.
Oud 18 juni 2012, 23:50   #10
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie het echter meer in de vorm van veel hardere straffen, en geen directe toepassing van de sharia. Als wij hier shariarechtbanken gaan krijgen is de islamisering compleet.

-Jo-, jij gaat er ook vanuit dat er ooit een grote remigratiegolf zal plaatsvinden.
Ik vraag mij af hoe je daar zo zeker van bent.
Dat zal hoe dan ook niet gebeuren onder normale vredelievende omstandigheden.
Ik ga er van uit, dat het in het belang van elke etnisch autochtone Europeaan is, dat de vreemdelingen zich niet aanpassen, niet assimileren maar vooral hun eigen ding doen. Op een bepaald moment komt er een spanningsveld logisch voortvloeiend uit de aard van het heersend esysteem (meerderheid van stemmen), zeker wanneer dit kan samenvallen met een financiële crisis.

Via partijpolitieke weg komt er geen oplossing. Via die weg verandert er niks fundamenteels, Griekenland bewijst het nog maar eens ten overvloede sinds gisteren.
Oud 19 juni 2012, 07:09   #11
E. Migrant
Banneling

Standaard

Is wel zeer leerzaam die commentaren op youtube.

Een dief bestraffen is blijkbaar not done binnen de Marokkaanse cultuur. Wie een dief straft krijgt dan ook nog eens de toorn van Allah over zich heen!

E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 07:22   #12
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem zit dus niet bij de vreemdelingen hun gedrag, wel bij de interne zwakte van onze volksgenoten en de andere Europese autochtonen.
goe punt !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 08:02   #13
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

De sharia is bedoeld om straf te zijn.
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 08:24   #14
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

schokkend filmpje
Oud 19 juni 2012, 08:30   #15
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ik durf te wedden dat er helemaal niet zoiets had plaatsgevonden als dat Turkje 10 euro van een autochtone ongelovige had gestolen.
natuurlijk niet. Een ongelovige kan zelfs niet getuigen tegen een moslim. Dus misdaden tegen ongelovigen best�*�*n gewoonweg niet.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 11:09   #16
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Diversiteit betekent natuurlijk nooit dat niet iedereen onder het hier geldende rechtsysteem valt, regels gelden voor iedereen, ongeacht origine, wen er maar aan.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2012, 21:34   #17
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Diversiteit betekent natuurlijk nooit dat niet iedereen onder het hier geldende rechtsysteem valt, regels gelden voor iedereen, ongeacht origine, wen er maar aan.
Ik vind persoonlijk dat hij wel een punt heeft.
Hoe meer je ze laat aanpassen, hoe moeilijker het is om ze weg te krijgen.
Maar het is uiteindelijk allemaal zo moeilijk niet.
Ontzeg hen het recht op een uitkering, kindergeld, sociale woning, enz.
Dat is uiteindelijk niet meer dan rechtvaardig aangezien zij nooit hebben bijgedragen aan de vetpotten.
Oud 20 juni 2012, 18:22   #18
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Zonder pardon.

Ik ben het daar mee eens. MAAR als alleenstaande moeder heb ik mijn koffie met melk zoon verboden om nog naar de scouts in de buurt te gaan. OP een dag dienden hij en zijn eveneens koffie met melk vriend de schoenen van een jonge leider te kussen. Toen hij me dat vertelde, heb ik gezegd: 'Dat is de laatste keer dat je zoiets gedaan hebt. Ze hadden misschien zich wel onbetamelijk gedragen, maar dan nog. Dat soort denigratie-acties is pedagogisch zeer schadelijik en wijst alleen maar op een ziekelijke drang naar manifestatie van hiërarchie van die bepaalde jonge leider uit. Eigenlijk had ik klacht moeten indienen.

Ik vermeld dit gewoon om aan te wijzen dat een organisatie van wat dan ook heel vaak het perfecte terrein aanbiedt aan sommige mensen die met zichzelf in de knoop liggen en dat via een hiërarchische structuur willen uitleven. Dat soort mensen zoekt naar zogezegde zwakke mensen. Op kleur of anderszins. Dat is een universeel gegeven.

Toen mijn dochter in haar zotte pubertijd meegeholpen had om geld te stelen van een verstandelijke gehandicapte dame in de buurt die op de bank zat, gepest werd omdat ze dronk enzomeer, is gelukkig die dame aan mijn deur komen bellen.

Ik heb die hele zaak uitgespit met mijn dochter en haar vriendin die toen in een precaire sociale situatie zat.

Beiden hebben een drie uren lange speech van mij mogen verteren. Ik was woedend. Nadien ben ik naar de moeder gegaan van die vriendin maar die leek helemaal geen benul te hebben van de ernst van de zaak. Ik had tien euro die haar dochter had opgedaan aangevuld. Neen, geen vraagje om te compenseren.

Enfin, met beide jonge pubers ben ik dus naar die vrouw gegaan met verse eitjes van mijn kippen en het geld dat ze gestolen hadden en dat ik op enkele euro's na gerecupereerd had dank zij de moed van die vrouw om aan te bellen.

Toen we bij haar waren op haar appartement kregen we drinken maar de glazen waren nogal... enfin, ik dacht bij mezelf dat de kinderen eens een goede les nodig hadden en dus heb ik die vrouw aangemoedigd om te zeggen wat ze wilde zeggen en dat heeft ze gedaan. En terecht. En ze heeft haar hart kunnen uitstorten; dat ze door allochtone snotneuzen op straat uitgemaakt werdt enz. Dat ze een geweer ging kopen om ze allemaal neer te schieten. Dat ze eigenlijk niemand kwaad wilt doen maar ...

Het was een goede les voor de kinderen, vooral mijn drie uren durende speech; dat ik het niet kon begrijpen dat ze de zwakste der zwaksten in de maatschappij hadden aangevallen en beroofd. Ht woord 'lafaard' is gevallen. Dat ze deze mensen eigenlijk moeten beschermen en koesteren.

In het kussen van schoenen zie ik geen enkel pedagogisch heil. Geen enkel. Vanuit welke richting die ook komt.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2012, 21:55   #19
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind persoonlijk dat hij wel een punt heeft.
Hoe meer je ze laat aanpassen, hoe moeilijker het is om ze weg te krijgen.
Maar het is uiteindelijk allemaal zo moeilijk niet.
Ontzeg hen het recht op een uitkering, kindergeld, sociale woning, enz.
Dat is uiteindelijk niet meer dan rechtvaardig aangezien zij nooit hebben bijgedragen aan de vetpotten.
Ik niet. Ik zie ook niet in waarom mensen die zich hebben aangepast, weg moeten. Ik vind ook dat zij gelijke rechten moeten behouden, wel kun je een aantal aanpassingen doen, het eerste kind het meest kindergeld en vanaf twee minder, tot vier en dan blijft het bedrag gelijk, ongeacht hoeveel kinderen.
Voer een behoorlijk activeringsbeleid, ook binnen sociale woningbouw, zo krijgen die maatschappijen ook meer inkomen.
Oud 20 juni 2012, 21:56   #20
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Ik ben het daar mee eens. MAAR als alleenstaande moeder heb ik mijn koffie met melk zoon verboden om nog naar de scouts in de buurt te gaan. OP een dag dienden hij en zijn eveneens koffie met melk vriend de schoenen van een jonge leider te kussen. Toen hij me dat vertelde, heb ik gezegd: 'Dat is de laatste keer dat je zoiets gedaan hebt. Ze hadden misschien zich wel onbetamelijk gedragen, maar dan nog. Dat soort denigratie-acties is pedagogisch zeer schadelijik en wijst alleen maar op een ziekelijke drang naar manifestatie van hiërarchie van die bepaalde jonge leider uit. Eigenlijk had ik klacht moeten indienen.

Ik vermeld dit gewoon om aan te wijzen dat een organisatie van wat dan ook heel vaak het perfecte terrein aanbiedt aan sommige mensen die met zichzelf in de knoop liggen en dat via een hiërarchische structuur willen uitleven. Dat soort mensen zoekt naar zogezegde zwakke mensen. Op kleur of anderszins. Dat is een universeel gegeven.

Toen mijn dochter in haar zotte pubertijd meegeholpen had om geld te stelen van een verstandelijke gehandicapte dame in de buurt die op de bank zat, gepest werd omdat ze dronk enzomeer, is gelukkig die dame aan mijn deur komen bellen.

Ik heb die hele zaak uitgespit met mijn dochter en haar vriendin die toen in een precaire sociale situatie zat.

Beiden hebben een drie uren lange speech van mij mogen verteren. Ik was woedend. Nadien ben ik naar de moeder gegaan van die vriendin maar die leek helemaal geen benul te hebben van de ernst van de zaak. Ik had tien euro die haar dochter had opgedaan aangevuld. Neen, geen vraagje om te compenseren.

Enfin, met beide jonge pubers ben ik dus naar die vrouw gegaan met verse eitjes van mijn kippen en het geld dat ze gestolen hadden en dat ik op enkele euro's na gerecupereerd had dank zij de moed van die vrouw om aan te bellen.

Toen we bij haar waren op haar appartement kregen we drinken maar de glazen waren nogal... enfin, ik dacht bij mezelf dat de kinderen eens een goede les nodig hadden en dus heb ik die vrouw aangemoedigd om te zeggen wat ze wilde zeggen en dat heeft ze gedaan. En terecht. En ze heeft haar hart kunnen uitstorten; dat ze door allochtone snotneuzen op straat uitgemaakt werdt enz. Dat ze een geweer ging kopen om ze allemaal neer te schieten. Dat ze eigenlijk niemand kwaad wilt doen maar ...

Het was een goede les voor de kinderen, vooral mijn drie uren durende speech; dat ik het niet kon begrijpen dat ze de zwakste der zwaksten in de maatschappij hadden aangevallen en beroofd. Ht woord 'lafaard' is gevallen. Dat ze deze mensen eigenlijk moeten beschermen en koesteren.

In het kussen van schoenen zie ik geen enkel pedagogisch heil. Geen enkel. Vanuit welke richting die ook komt.
Die situatie heb je goed aangepakt!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be