![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Laatst gewijzigd door Yuni : 18 juni 2012 om 19:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() En met hun koppen allemaal duidelijk herkenbaar op youtube. Daar spat de intelligentie duidelijk vanaf! Ik mag hopen dat de politie hier inderdaad me bezig is zoals een van de comments suggereert, al is het maar om even een voorbeeldje te stellen. Idiootjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze achterlijke varkens moeten terug naar het land van herkomst.
Zonder pardon. ![]()
Laatst gewijzigd door Demper : 18 juni 2012 om 20:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zolang het vreemdelingen zijn die elkaar bestraffen volgens de Sharia, zie ik niet in wat het probleem is. Zolang het maar niet op Vlamingen wordt toegepast. Een apart justitiestelsel volgens hun eigen rechtsprincipes voor de vreemdelingen is best aangeraden. Gescheiden volksontwikkeling in afwachting van de remigratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe meer je vreemdelingen laat aanpassen aan de leefgewoonten en -regels die gelden voor ons eigen volk, hoe moeilijker het wordt ze hier weg te krijgen. De vraag die je jou dus moet stellen is: wil je ze hier weg of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Ik durf te wedden dat er helemaal niet zoiets had plaatsgevonden als dat Turkje 10 euro van een autochtone ongelovige had gestolen.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eindelijk. ![]() Alleen kan je er zeker van zijn dat ze ook Vlamingen op zo een manier belagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het echter meer in de vorm van veel hardere straffen, en geen directe toepassing van de sharia. Als wij hier shariarechtbanken gaan krijgen is de islamisering compleet.
-Jo-, jij gaat er ook vanuit dat er ooit een grote remigratiegolf zal plaatsvinden. Ik vraag mij af hoe je daar zo zeker van bent. Dat zal hoe dan ook niet gebeuren onder normale vredelievende omstandigheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat de Noord-Afrikaanse en Turkse vrouwen maar hun kopdoek dragen. Laat hen apart zwemmen. Laat hen hun eigen scholen hebben, hun eigen rechtssysteem, hun eigen soc-zekerheidsstelsel,... in afwachting van remigratie. Dat is evenwel NIET wat partijen zoals het VB zeggen. En dat ze dit uitproberen op Vlamingen en andere autochtone Europeanen is logisch, omdat ze zien hoe zwak die autochtonen staan: niet strijdvaardig, decadent, individualistisch. Het probleem zit dus niet bij de vreemdelingen hun gedrag, wel bij de interne zwakte van onze volksgenoten en de andere Europese autochtonen. Die interne zwakte moet eerst aangepakt worden, en dan vooral haar oorzaken. En dan kom je onherroepelijk uit bij: "het Westen", en waar dit maatschappijmodel voor staat. ![]() Laatst gewijzigd door -Jo- : 18 juni 2012 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Via partijpolitieke weg komt er geen oplossing. Via die weg verandert er niks fundamenteels, Griekenland bewijst het nog maar eens ten overvloede sinds gisteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Is wel zeer leerzaam die commentaren op youtube.
Een dief bestraffen is blijkbaar not done binnen de Marokkaanse cultuur. Wie een dief straft krijgt dan ook nog eens de toorn van Allah over zich heen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goe punt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De sharia is bedoeld om straf te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() schokkend filmpje
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk niet. Een ongelovige kan zelfs niet getuigen tegen een moslim. Dus misdaden tegen ongelovigen best�*�*n gewoonweg niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer je ze laat aanpassen, hoe moeilijker het is om ze weg te krijgen. Maar het is uiteindelijk allemaal zo moeilijk niet. Ontzeg hen het recht op een uitkering, kindergeld, sociale woning, enz. Dat is uiteindelijk niet meer dan rechtvaardig aangezien zij nooit hebben bijgedragen aan de vetpotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermeld dit gewoon om aan te wijzen dat een organisatie van wat dan ook heel vaak het perfecte terrein aanbiedt aan sommige mensen die met zichzelf in de knoop liggen en dat via een hiërarchische structuur willen uitleven. Dat soort mensen zoekt naar zogezegde zwakke mensen. Op kleur of anderszins. Dat is een universeel gegeven. Toen mijn dochter in haar zotte pubertijd meegeholpen had om geld te stelen van een verstandelijke gehandicapte dame in de buurt die op de bank zat, gepest werd omdat ze dronk enzomeer, is gelukkig die dame aan mijn deur komen bellen. Ik heb die hele zaak uitgespit met mijn dochter en haar vriendin die toen in een precaire sociale situatie zat. Beiden hebben een drie uren lange speech van mij mogen verteren. Ik was woedend. Nadien ben ik naar de moeder gegaan van die vriendin maar die leek helemaal geen benul te hebben van de ernst van de zaak. Ik had tien euro die haar dochter had opgedaan aangevuld. Neen, geen vraagje om te compenseren. Enfin, met beide jonge pubers ben ik dus naar die vrouw gegaan met verse eitjes van mijn kippen en het geld dat ze gestolen hadden en dat ik op enkele euro's na gerecupereerd had dank zij de moed van die vrouw om aan te bellen. Toen we bij haar waren op haar appartement kregen we drinken maar de glazen waren nogal... enfin, ik dacht bij mezelf dat de kinderen eens een goede les nodig hadden en dus heb ik die vrouw aangemoedigd om te zeggen wat ze wilde zeggen en dat heeft ze gedaan. En terecht. En ze heeft haar hart kunnen uitstorten; dat ze door allochtone snotneuzen op straat uitgemaakt werdt enz. Dat ze een geweer ging kopen om ze allemaal neer te schieten. Dat ze eigenlijk niemand kwaad wilt doen maar ... Het was een goede les voor de kinderen, vooral mijn drie uren durende speech; dat ik het niet kon begrijpen dat ze de zwakste der zwaksten in de maatschappij hadden aangevallen en beroofd. Ht woord 'lafaard' is gevallen. Dat ze deze mensen eigenlijk moeten beschermen en koesteren. In het kussen van schoenen zie ik geen enkel pedagogisch heil. Geen enkel. Vanuit welke richting die ook komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voer een behoorlijk activeringsbeleid, ook binnen sociale woningbouw, zo krijgen die maatschappijen ook meer inkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |