![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naaktmodel stript in volle Berlijnse tram:
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...utm_medium=web Citaat:
![]() Nu weeet k waar ikga moete wonen , .... juist .... BRD ![]() Dus dames .... iut die kleren ![]() echter: Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Nu wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Zeer goed
![]() Onlang was er een topless "statement" in NY dat vrouwen het recht zouden moeten hebben om topless in de stad te mogen lopen. En gezien een naakte vrouw ook geen kwaad kan, mag ze dus "all the way" gaan.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 22 juni 2012 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Nu wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dumblaws.com/laws/united-states/new-york Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderaan het artikel komen we te weten dat 3% van de HLN-lezers het bericht 'beangstigend' vindt, nog 3% vindt het 'frustrerend' (omdat ze er niet bij waren waarschijnlijk) en zelfs 6% vindt het 'deprimerend'.
Nu vraag ik mij af... ![]()
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |