![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Mauw, mauw, namastiaauw
Kijk hieronder, een geval van zwart massa hysterie en het gaat om een onschuldig Duits dakbedekkers bedrijfje dat opeens tot racist wordt gebombardeerd, terwijl het al tientallen jaren bestaat??? Ik zat hierover net met Wieroe te miauwen, tsja, stel nou dat een duitse blanke man een vleesbedrijfje begint met de naam "Slachtbedrijf de Bruine Hindoe Kat", ja ja, zou dit dan discriminatie zijn van bruine Hindoe Katten?? Nou laten wij hierover eens intelligent nadenken dames en heren van politics.be. Een bedrijfsnaam 'Thomas Neger' is toch geen racistisch iets?? Denk aan de zgn Joden koeken in blikjes die bij Jumbo staan, dan zie je dat het een doodgewone bedrijfsnaam is, pure branding en marketing, en een familiebedrijfje van Originele Joodse afkomst. Ja, als je negatief denkt dan zie je hier jodenhaat in en antisemitisme, maar als je positief denkt dan kan je stellen dat het kopen van een blikje JOden koeken, juist aangeeft dat je positief denkt over je Joodse medelanders en over het hele JOdendom, afgezien van zgn Israel gedoe, want dat is een ver van onze bed schow, slordige 9000 km ver, dus niet relevant. Ik wil eigenlijk dieper duiken nu in de theorie van rassenhaat, en een doorbraak is al bereikt, ism Wieroe die echt lange overuren maakt in zijn luie, warme mandje, bloot in de kou denkend en hersen knarsend doordenken, kauwend op taaie duitse katten sticks uit 1940. Ja, met zo een harde werker als Wieroe gaat Nederland zeker met zevenmijls laarzen aan de blanke poten vooruit. Gekste wat ik meemaakte op zondag 15 maart 2015 was dat ik in een volle zaal bij ASan in den haag, de zwarte arya samaj hindoestanen, mijn vraagstellling opende door te zeggen van: 'voor mij zijn jullie een zwarte etnische organisatie van zwarte indiase sarnamis.....' en ja het was in het verkeerde keelgat geschoten, hele zaal ontplofte ahw, een lelijke, grote sterke, zwarte hindoestaanse man gilde van 'rot op van hier daar is de deur', en hij zat twee stoelen ver van mij, dus ik was toch doodsbang dat hij mij aan zou vallen en eruit zou meppen. dus maw, ik besefte toen die dag bij asan dat deze zwarte hindoestanen het haten om de waarheid te horen dat zij gewoon zwarten zijn en geen beschaafde blanke hollanders. Feitelijk toch triest, want het impliceert een zekere diepgewortelde zelfhaat om je eigen niet blanke huidskleur en ik denk dat het geen gezonde zaak is. Diepgewortelde, extreme zelfhaat ken ik verdomd goed, en het is vernietigend en suicidaal. Nou goed, wij hopen zinvolle en intelligente visies te zien in deze topic mbt de zelfdiscriminatie van zwarte hindoestanen, zwarte afro's, en de linkse blanken die toch alles uit het verband rukken en in een dom, narcistisch marxistische dwangbuis pleuren. Ja, zo zie je maar weer waarom massa immigratie van kleurlingen, zwarten, woestijn berbers, allahtonen, ea gekleurd gespuis toch een slechte zaak is, vanuit zuiver biologisch oogpunt, en ook vanuit zuiver wetenschappelijk oogpunt, de zgn evolutionaire biologie van mensaap biotopen is massa immigratie op ZUIVER KUNSTMATIGE WIJZE (met Coa, WW, AOW, WAO, vluchtelingen verdragen, enz) gewoon zuiver ONNNATUURLIJK, en dus hartstikke fout. Wieroe en ik willen dit laatste echt hard maken op wetenschappelijke wijze om dus de hele extreem rechtse beweging in alle Avondlanden te ondersteunen en om hen te versterken; het zelfbeschikkings recht is natuurlijk en hierom is elke nationalistische en extreem rechtse organisatie puur natuurlijk en men moet het wettelijk toestaan. Ook in zwarte landen, zoals India, Zimbabwe, suriname, antillen ed zijn er zwarte extreem rechtse organisaties en die praktizeren gewoon openlijk 'BLANKENHAAT', wat ook gewoon racistisch en discriminerend is in wettelijke zin. Maar in die zwarte landjes is racisme gewoon legaal toegestaan, er zijn geen anti discriminatie bureaus waar je kan klagen als gediscrimineerde 'blanke' man. W.G. verse pootafdrukken in de blanke, maagdelijke sneeuw, Hindoeschrijvers: Dewanand en Wieroe; Niet blanke, niet lange, niet grootgeschapen ('LAAR' < 20,3 cm) en niet menselijke Hindoe Fundamentalisten uit Delft Kennisstad en Apartheidsstad nr 1 van Nederland. Bezoek ook eens onze beruchte Hindoe site: ![]() ![]() ![]() www.dewanand.com ---------------------- Racismebeschuldigingen tegen dakdekkerbedrijf Geplaatst op 2 april 2015 door E.J. Bron Screenshot_1 Eigenaar Thomas Neger en het logo van zijn bedrijf (Vertaling: E.J. Bron) De dakdekker Thomas Neger uit het Duitse Mainz is in het vizier van de Afrikanen-lobby terechtgekomen. De reden: het bedrijf van de man draagt zijn naam en bezit als logo al tientallen jaren een zwarte figuur. Een Facebook-groep (“Het logo moet weg – voor een wereld zonder racisme”) met meer dan 3000 aanhangers eist de onmiddellijke verandering van het logo. Op de Facebook-site laten zich o.a. zwarte mensen fotograferen, die het logo een “schending” van hun “fundamentele rechten” noemen. De initiatiefnemer van de groepering, David Häußer, zei: “Het logo moet veranderd worden, dat is onze eis. Als dat gebeurt, is alles in orde.” Links-extremisten mobiliseren Ook het “Initiatief zwarte mensen in Duitsland” was boos over de dakdekker. “Hij zegt dat hij niet racistisch zou zijn. Het is zeer de vraag of hij dat vanuit zijn perspectief kan inschatten. Als mens, die hoogstwaarschijnlijk niet over racisme-ervaring beschikt, ontbreekt hem hier simpelweg de competentie.” Neger zelf is niet onder de indruk van de campagne. Het logo van het bedrijf zou al tientallen jaren oud zijn en niet veranderd worden. Hij wees er echter op dat er in Mainz al stickers met zijn afbeelding worden verspreid waarop geschreven staat: “Racisme een gezicht geven.” Bron: https://jungefreiheit.de Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron https://ejbron.wordpress.com/2015/04...dekkerbedrijf/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() hahahaha, wieroe miauwde dit zonet:
'stel dat een blanke duitse man een halal slachtbedrijf begint met als naam: 'Slachterij de heilige Hindoe koe'. zou dit dan racistisch zijn??' wat zouden die linkse idioten nou hiervan zeggen?? nu zijn hindoe extremisten in india van de bjp druk bezig om het slachten van koeien in heel india te verbieden. maw hele hindoeisme is een absoluut geloof in heilige koeien en meer is het niet in de praktijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interview met een professor die het logo racistisch vindt: http://m.welt.de/vermischtes/article...go-ist-es.html
Affiches met vrouwen in bikini zijn volgens hem ook seksistisch trouwens. Je moet het toch maar durven behersenkronkelen.
![]() |