![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De naam Edison kende ik al gewoon vanuit m'n jeugd,
als uitvinder van electrische lamp en grammofoon en wel meer dan dat. Via Internet leerde ik ook de naam Tesla kennen, waarbij om te beginnen opviel dat hij wisselstroom introduceerde. Er heeft een "war of the currents" bestaan die gewonnen werd door Tesla, en de Niagarawatervallen werden gebruikt om met wisselstroom electriciteit op te wekken, en te transporteren. Tesla wordt ook wel een "vergeten genie" genoemd, oa vanwege inductiemotor ... Onlangs zag ik volgende video over Tesla en Edison (maar vooral Tesla) en vroeg me af of er hier evt belangstelling is voor zoiets als dit? UFOTV® Presents : Nikola Tesla - The Untold Story |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tesla heeft zijn sporen verdiend. Een genie.
Misschien heeft hij ook een flink stuk van Siberië vernield. ![]() ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Wardenclyffe_Tower Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 6 januari 2013 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dat tesla een mad scientist was, wist ik al lang maar dat hij verliefd was op een witte duif ben ik pas onlangs te weten gekomen.
Dat is wel ferm, daar zullen schone kindjes van gekomen zijn. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |