![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Laat me godsdienst definiëren als 'op zondagmorgen samenkomen in een kerk ter reiniging van de ziel'.
Een kerk is toch een zeer geschikte akoestische ruimte voor massaal de slappe lach ? Voor mijn part mogen de pastoors blijven de begrafenissen doen, maar hoeveel jobs voor satirici zou je niet kunnen creëren, als je op zondagmorgen een volstrekt andere vorm van 'De Mis' invoert. Duizenden ! En elke zondagmorgen een andere comedian eh. Ze moeten circuleren over de gelovigen. En Knipp als Paus. Wie maar half grappig is, als missionaris naar Afrika ! ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 2 juli 2012 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil Geert Hoste op mijn begrafenis.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komkom, een begrafenis is zo al triestig genoeg.
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik wil die ook, maar dan op mijn crematie, dan lijkt dat dan toch wat langer te duren....
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, mij één keer doodwensen was wel genoeg hé
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da's precies Geert Hoste willen nadoen, ook altijd van 't zelfde...
![]()
![]() |
#11 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Iets wordt religie wanneer een methode tot cultuur wordt verheven. Maar dan moet het wel breed toepasbaar zijn als lifestyle. Dus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder 'groepsmomenten' dan? En zonder 'priesters' ? Go on. Hoe ziet dat er dan uit een satirische lifestyle ? Wie is de avant-garde ? Rolmodellen ? Wat zijn de iconen ? De boeken die men leest ? De reizen die men maakt ? De studies die men aanvat ? Laatst gewijzigd door Knipp : 2 juli 2012 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |