![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Uitstekende actie. Dat zou hier ook eens moeten gebeuren. Al vraag ik me wel af waarom slechts 1600 van die 6000 opgepakte illegalen effectief werden opgesloten, en de andere 4400 nadien weer op de Griekse samenleving werden losgelaten.
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Razzia's en deportaties en jullie juichen dat toe?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schitterend nieuws. Hopelijk steken sturen ze die illegalen terug naar hun thuisland of steken ze ze in de cel in afwachting van hun terugkeer. Hier in België zou men ook wel eens mogen beginnen met zulke acties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
'Bevelen zijn er om te gehoorzamen' Prachtige redenering.
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dit triestig. Ik zeg niet dat massamigratie Griekenland goed gedaan heeft, maar vergeet nooit dat dit mensen zijn en geen cel verdienen in wezen.
Onze regeringen in het westen zouden beter zich inzetten met steun aan conflictgebieden (ipv F16´s), en DEGELIJKE ontwikkelingshulp. Dat zouden jullie beter toejuichen en aanmoedigen aan de Belgische regering. We moeten internationaal denken ipv nationalistisch en bekrompen te zijn. Als je persé enkel over Vlaanderen wil bekommeren, moet je de migranten er ook maar bijnemen want die zijn o.a. het gevolg van ons en de andere landen in West-Europa hun neo-liberalistisch beleid. Laatst gewijzigd door Tamam : 8 augustus 2012 om 17:22. |
![]() |
![]() |