![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Programma waarin volwassenen tegen hun kinderen zeggen dat ze gaan scheiden.
http://www.ad.nl/ad/nl/5601/TV-Radio...er-op-tv.dhtml Maar het kan nog bizarder: Tv-producent Talpa werkt aan een nieuw programma waarbij pleegkinderen hun favoriete pleegouders kiezen. Een Amsterdamse jeugdzorg-instelling heeft deze week pleegouders gevraagd of ze willen meewerken aan een proefaflevering. http://nos.nl/artikel/392439-talpa-l...rs-kiezen.html En het zijn echt niet de tokkiezenders als RTL of het laagste van het laagste SBS 6. Ook de publieke omroepen maken kranzinnige programma's. Boer zoekt vrouw of Boer zoekt Koe. Zijn de kommersjelen in België ook de weg kwijt ? Hier in Nederland is dat niet te ontvangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En boer zoekt vrouw heeft de grootste kijkdichtheid van de realityprogramma's. Waarom zou er op dergelijke programma's een taboe moeten rusten. Ik kijk er niet naar, maar heb er ook geen last van. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De commercielen hier drijven vooral op Amerikaanse aankopen en Vlaamse reclameblokjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die niet gekozen pleegouders staan compleet voor lul. Wederom een staaltje van wansmaak van de Nederlandse treurbuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Gerrit is dood
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jerry Springer niet vergeten !
Hoeveel mensen zouden er op deze planeet rondlopen rijk geworden door het maken en bedenken van TVprogramma's waar ze zelf absoluut niet achter staan ? alhoewel ik zelf nooit "bewust" op "reality" programma's afstem betrap ik me er toch op dat ik als ik ze bij het zappen ontmoet soms redelijk lang te blijven hangen. "Dag Allemaal" is ook zo'n absoluut laakbaar blad - maar het best verkochte in Vlaanderen !
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog leuker wordt het als het kind niet weet te kiezen tussen twee of alle drie de aangeboden pleegouders omdat ze allemaal erg geschikt zijn. Krijgen we dan een verlenging? Of als het ze alle drie ongeschikt vindt. Wat is trouwens de leeftijd van de aangeboden pleegkinderen, zijn ze oud genoeg om een eigen oordeel te hebben? En verder zouden alle kinderen vanaf een bijvoorbeeld vier jaar oud vrij moeten zijn hun eigen ouders te kiezen. Weglopen wordt vaak al beloond met uit huis plaatsen. Echtparen zouden dan kinderen kunnen werven bij (pleeg)ouders. In Sparta werden kinderen nadat ze gespeend waren bij de ouders weggehaald en als groep opgevoed. Werkte prima. ![]() |
|
![]() |
![]() |