![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Eind juni 2012 bedroeg de federale staatsschuld 372,34 miljard euro, 371,96 miljard aan schuld uitgegeven of overgenomen door de federale staat en 374,1 miljoen aan schuld van bepaalde instellingen waarvoor de federale Staat tussenkomt in de financiële lasten.
De nettoschuld van de federale overheid bedroeg 353,7 miljard euro of 587,1 miljoen meer dan vorige maand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zeer goed nieuws,volgens meerdere gestoorden uit Brussel brengen schulden geld op.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk wordt de N-VA ook de volgende keer door het anti-Vlaamse profitariaat opzij gezet. Want als je de N-VA laat doen, die willen maar besparen om Belgie te redden.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 juli 2012 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het plezantste vond ik anderhalve maand geleden toen de plaatselijke NVA afdeling alhier mij kwam vragen om op hun lijst te staan. Mijn antwoord: "Ik ben zeer vereerd dat u mij vraagt om op uw lijst te staan. Maar spijtig genoeg kan ik echt niet wegens ideologische redenen". NVA lijsttrekker: "hoezo ideologische redenen?" "Tja...zoals u misschien al weet ben ik een even groot voorstander van het respecteren van de democratische spelregels als ik voorstander ben van Vlaamse onafhankelijkheid...u begrijpt dat ik bijgevolg niet op een lijst kan gaan staan van een partij die deze twee verzuchtingen met de voeten treedt....maar toch succes toegewenst bij de verkiezingen". Dat gezicht...woehaa... ![]() Pittig detail: ik ben deze keer twee maal gevraagd door de O-VLD en éénmaal door de CD&V (heb die gasten veel vriendelijker afgewimpeld)....VB is mij voor de eerste keer niet komen vragen ![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Bijna...ik ben van heel gewone komaf en ben altijd een man van het volk gebleven ondanks mijn carrière...en ook midden tussen het volk durf ik mijn gedacht zeggen....maar zonder kwetsend te zijn....
![]()
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
- een partij die het cordon toepast is een anti-democratische partij. En ja ik ken de excuses...strategisch, wij zullen zelf in het cordon vliegen enz...hoe groot de excuses ook zijn...men kan niet een beetje zwanger zijn...als Vlaanderen na zijn onafhankelijkheid niet democratisch kan zijn dan hoef ik geeneens onafhankelijkheid. - De NVA heeft vier jaar een minister gehad van media (Bourgeois): hij heeft (de academische studies kennende, op de hoogte zijnde van het Cordon mediatique en de realiteit voelende van de VRT nota: "de VRT en de democratische samenleving") geeneens van dienstwege (zijn democratische plicht dus) een studie laten uitvoeren ivm deze anti democratische toestand. B: Onafhankelijkheid - "Wij zijn geen separatisten" en "wij zijn voor een confederale Belgische staat in een versterkt Europa" zijn geen lapsi linguae...zij zijn herhaald en gestaafd...vluchten kan niet meer.... ...at your service... PS: ik vind het ongelooflijk dat erhier een miljoen Vlamingen rondloopt die NVA stemt en dat niet eens weet...u ziet wat verziekte media tot gevolg kunnen hebben...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 juli 2012 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
U moet deze vraag stellen aan VB leden of mandatarissen....of naar de nationale website gaan... Mijn eigen gedacht: Het VB is inderdaad voorstander van volksraadpleging maar maakt daar geen breekpunt van mochten ze "in het bad getrokken worden" ... Anders is het gesteld met de NVA: Hier op dit eigenste forum heeft Bart De Wever verklaard voorstander te zijn van burger referendum om er daarna met zijn volle gewicht tegen te zijn...als u daar meer over wil weten vraag het dan eens aan Superstaaf... ...at your service...
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan mij bijgevolg uw weerzin niet voorstellen met dewelke u naar de andere partijen moet kijken als u hun democratische gehalte op hetzelfde apothekersweegschaaltje legt.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 14 juli 2012 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]()
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je geen illusies, ik ben evenmin akkoord met de anti-democratische standpunten van de andere partijen, inclusief die van de N-VA. Maar het VB is blijkbaar niet beter op dat vlak, al proberen ze het wel te verkopen als democratie. En elke bewering als zou het VB een democratische partij zijn, is dus pure onzin (ik ga ervan uit dat je het op deze manier nog niet bekeken had, dus van een leugen wil ik (nog) niet spreken).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
ik herhaal 2...als u nu al een partij gaat antidemocratisch noemen omdat zij van burgerinitiatief geen breekpunt maakt dan nog is het VB op gebied van democratie een lichtjaar meer democratisch dan alle andere partijen. ik herhaal3...als u het VB al geen democratische partij noemt hoe noemt u dan die andere partijen. Ik zou graag uw adjectief kennen bij die partijen...
![]() |
![]() |
#17 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Als men nu ook al moet gebruik maken van onbevestigde vermoedens van details in democratiebevorderende voorstellen van het VB dan voel ik mij zeer op mijn gemak wat het gegeven "democratie" betreft bij het VB.
![]() |