![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Morgen om 9u sta ik aan te schuiven aan de ingang van Rock Werchter. Mensen die mij zoeken, ik doe volgend programma:
11:20-12:05: The Rasmus (must) 12:35 - 13:20: Heideroosjes (of eten, want ik heb die gasten al 3 keer gezien ofzo) 13:50 - 14:40: Within Temptation (must) 15:10 - 16:10: Black Eyed Peas 16:30 - 17:45: Franz Ferdinand tussentijd: eten en naar eender wa gaan BEHALVE Wu-Tang Clan 21:35 - 22:45: Muse (must) 23:30 - 01:00: Lenny Kravitz tot 2:00 Magnus (DJ) Tot morgen misschien ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Amuseer u !
Zeker Muse en Within Tempation lijken mij de moeite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zalig :o ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik ga zondag, naar PJ Harvey (Yeah!!!), Placebo (Yeah!!!!!!!!!!!) en... de PIXIES (YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). Tussendoor evt Wilco meepakken, als dat lukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() *snif* ik had op het nippertje nog een ticket vastgekregen.. voor donderdag. Maar bon, flip kowlier, sean paul, en cypress hill waren best VET!!
![]() |
#8 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Die dat gaan, amuseert ulle! Kzal duimen dat het niet te veel regent. 8)
[SIZE=1]De figuranten zijn gemaakt voor de grote massascènes. Geen van hen wou ooit een oorlog maar zij betaalden wel de prijs. En aan het einde van de film zie je alleen de grote namen. Dat zijn de helden van het jaar die de geschiedenis bepalen. (Stef Bos)[/SIZE] |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren geweest, Metallica en Korn waren geweldig.
Wel vond ik het schandalig dat bij Korn de boxen soms uitvielen. Tickets waren te duur om dat mee te maken ![]() Maar Metallica was echt wel in orde. Een van de beste shows ooit! Ook vond ik triggerfinger (ben niet zeker van hun naam) enorm goed. Een ontdekking! Ik ben nu wel doodmoe, ik heb daar wat liggen suffen in het station van leuven (niet mis) en dan met de trein van 5,19 naar huis.
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar had ik bij moeten zijn, maar het kost inderdaad ongelofelijk veel geld.
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat het DaBlacky zijn gasfles niet was
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg frustré gaat eens uit k&k, of we mazouteren u!! 8) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() The Rasmus spelen enkel hun repertoire zonder af te wijken. Ook tijdens de liedjes heb ik geen speciale solo gehoord of dergelijk. Goede muziek, absoluut, maar niet de moeite om "live" te zien. (Live tussen "" omdat ik zware vermoedens heb dat enkel In The Shadows live gespeeld is). Heideroosjes waren ambiance zoals altijd. Alleen vertellen die mannen wel altijd dezelfde moppen, en voor mensen wiens dit 4de optreden was van De Heideroosjes (zoals mij), kwam dat soms zielig over (zeggen dat zijn dokter hem afgeraden had om op te treden vanwege zijn keel en dat dan TOCh komen doen, bv). Black Eyed Peas was voor mij een ramp. Na 20 minuten had ik het echt wel gehad (R&B is totaal mijn stijl niet). Het jammere aan Rock Werchter gisteren was dat de tweede wei met Pyramide Maskee zo druk was dat het onmogelijk was om een glimp op te vangen van de artiest, behalve via scherm. Dus ik heb niets aan Franz Ferdinand of Daan Stuiven gehad. Enkel vanop een afstandje liggen en luisteren, wat ook wel fijn kan zijn, natuurlijk. Muse was dus schitterend. Dat zijn dus werkelijk stuk voor stuk top-musici. ZALIGE solo's ook. Die mannen zijn echt hun geld waard live. Als iemand ook de kans krijgt: DOEN!! |
|
![]() |
![]() |