![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
|
![]() De snelle energiebedrijven hebben blijkbaar kleine lettertjes die niemand leest, want als de levering voortijdig, korter dan drie jaar, wordt beëindigt dus opgezegd, moet de klant hen €213 voor contractbreuk betalen. Interessant is dat zij zelf mensen aan en afmelden, als men eenmaal in hun handen is gevallen, en dat de klant als een soort menselijke pingpongbal tussen de twee bedrijven wordt geserveerd, die beide dan contractbreuk kunnen claimen. Ervaringen met de Geschillencommissie wijzen uit dat deze €25 klachtengeld vragen, en eisen dat het bedrag in dispuut nog voor de behandeling van het geschil bij hun wordt gedeponeerd. Volgens het Juridisch Loket in Den Haag zou de rechtsbedeling van deze commissie goed zijn. Ik beschik niet over informatie welke het tegendeel uitwijst, maar ik wantrouw instellingen die zo verbonden zijn met de industrie, waarover zij moeten oordelen.
https://www.mainenergie.nl/consument...vice/opzegging Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 11 juni 2012 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
Geregistreerd: 15 april 2009
Berichten: 4.566
|
![]() Er wordt veel op internet geklaagd over Energiedirect. Men heeft Stedin, de netbeheerder en de deurwaarders als stok achter de deur. Dus zo is men de deurwaarderij aan het verloederen, één van de weinige instituties die in mijn waarneming nog niet verziekt waren door corruptie.
|
![]() |
![]() |