![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zag op korte tijd onlangs iemand zijn politieke en fanatieke ideeën omslaan van centrum-rechts naar extreem-links...zijn hier verklaringen voor dat iemand van de ene op de andere dag zo een rechtsomkeer maakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dat ook zien gebeuren maar dan omgekeerd (dus réchtsomkeer richting extreemrechts, komende van matig middenliberaalachtig). Zo'n grote schokken kunnen best traumatiserend zijn voor de omgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind zo'n politieke omzwaai in radicale richting wel traumatiserend omdat het soms lijkt alsof men een sekte, een 'geloof' gevonden heeft dat opeens alle antwoorden gaat bieden. In die zin lijkt me een radicale ommezwaai in whatever richting nooit echt evenwichtig en hoop ik steeds dat zoiets overwaait, als een groeistuip.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |