![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze avond keek ik naar Panorama. Een uitzending over de Europese Grondwet! Nu zou ik het eindelijk weten, alles weten over de Grondwet :
![]() Ik zag : Een half-ironische en eerder misprijzende Conventie-Voorzitter Valérie Giscard d'Estaing die eerder gevleit was met Lodewijk XIV vergeleken te worden ( zou je niet ) en een aan zichzelf trouw gebleven Jean-Luc Dehaene samen met enkele lobbyisten voor de Christelijke verwijzing in de Europese Grondwet. Maar de Grondwet? Neen niets...... Daar weet ik nog steeds niets over. Dag Allemaal in Panorama! Getekend : Jan met de Pet! ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |