![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Tijdens het surfen kwam ik terecht op een forum met grootendeels Vlaams Blok kiezers. Wat ik daar zag is echt te erg om te beseffen. Hier enkele puur rascistische uitspraken van op dit forum (ben zelf wel geen poster op dit forum):
http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=912 http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=921 http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=915 http://forum.zwartofwit.be/viewtopic.php?t=920 Deze onderwerpen las ik al na 15 minuten op het forum te vertoeven... ik ben benieuwd wat ik nog allemaal zal aantreffen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() dat is het forumpje van verstrepen...als ik me niet vergis.
Bwaa, klacht indienen bij het CGKR en voor de rest niet te druk over maken, de meest idiote racisten zitten daar blijkbaar bijeen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Je weet helemaal niet wie echt meent wat hij zegt, hier zijn ook genoeg mensen die gewoonweg de boel komen opjutten. 3) Indien de veralgeming opgaat dat alle VB kiezers en VB'ers rascisten zijn dan is de veralgemening alle marokanen zijn criminelen ook juist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Niet alle Vlaams Blok-stemmers zijn racisten, maar alle racisten stemmen wel Vlaams Blok...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() 3) Indien de veralgeming opgaat dat alle VB kiezers en VB'ers rascisten zijn dan is de veralgemening alle marokanen zijn criminelen ook juist.
Hier heb je wel gelijk in, heb me wat verkeer uitgedrukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Maar je kan toch niet ontkennen dat deze berichten niet door de beugel kunnen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Wat helpt het om een klacht in te dienen? De racisten zullen plots 'bekeren' als de gedachtenpolitie hen op de vingers tikt? Vrije meningsuiting voor iedereen, dus ook voor racisten.
"Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten. " - Voltaire
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
voor de rest zeveren die idioten maar verder bij de superidioot verstrepen ...hij is verantwoordelijk voor zijn forum.aLs hij dat goedkeurt, moet hij er maar voor instaan ook ... dien gerust een klacht in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Veel uitspraken komen van vaste leden die meer dan 200 berichten getypt hebben, dit zijn dus waarschijnlijk geen 'fake-Vlaams Blokkers'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() laten we alleen al op dit forum al de balans maken, en ik spreek als niet-politiek-correcte dan nog: racistische Vlaams Blokkers, uit mijn hoofd: Peace, Mitgard, Guderian, Radicaal, Volksstormer, Darwin,etc. etc., over PI zullen we dan nog amar niet beginnen.... hebt u nog nooit beelden gezien van VB-optochten van enkele jaren terug??? Het is gewoon geen geheim dat zowat alle neo-nazi's, gabbers en skinheads op het Blok stemmen, en voor mij is dat geen probleem, maar die feiten ontkennen zoals u doet is compleet bealchelijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb dan ook niet gezegd dat deze posts niet mogen, mijn mening is enkel dat het gedachtegoed schandalig is
|
![]() |
![]() |