![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. Waarom kan zo'n digitaal kaske niet gewoon een programma beginnen op te nemen wanneer het daadwerkelijk start? Alle digitale technologie ten spijt ben je nog steeds verplicht om een eind voor de start en een eind na het eind van het programma mee op te nemen en dan nog is het hopen dat je alles hebt.
2. Als je iets programmeert om er 'alle episodes' van op te nemen, waarom neemt die kas dan ook alle herhalingen van dat programma op? Ik probeerde enkele weken geleden zo "Live at the Appolo" op te nemen. Bleek enkele dagen terug dat ook alle herhalingen (op zaterdag bv) opgenomen werden. Kortom; laat dat ding doen en binnen de kortste keren staat heel je harde schijf vol herhalingen. 3. Net zo bij afleveringen uit verschillende jaargangen. Je neemt 's avonds een serie op (bv Dexter, ook weer 'alle episodes) en een paar dagen later blijk je ook alle afleveringen van overdag (en vaak van een andere jaargang) opgenomen te hebben. Ellende!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik nog veel vervelender vind aan zo'n digicorder: wanneer er 2 programma's tegelijk opnemen kan je niet meer van zender veranderen. Je bent dus verplicht om te kijken naar wat aan't opnemen is......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar moet je ook weer bijbetalen. ![]() Maar wat me meest stoort is de kwaliteit van die HD corders. Dit jaar is het al de 3de die ik heb. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Dan moet je geen digicorder nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan dan nog altijd een 3de programma bekijken door gewoon via de kabel te kijken.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Das zever want buiten die drie punten die ik hier aanhaalde als vervelend heeft zo'n digicorder -tig voordelen die ik niet meer zou willen missen.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn nog andere dingen in't leven hoor.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens ben ik niks geen grote verdediger van uw vendor lock-in.
Het is niet omdat ik er geen problemen mee heb dat ik er 'grote verdediger' van ben eh? Ik lig er gewoon (in tegenstelling tot velen die blijkbaar niks anders aan hun hoofd hebben) niet van wakker.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Elke week hangen ze hier aan den tellefon om zo'n digitaal kijkplezier aan te smeren. Kweenhiehoeveel zenders en optimale kwaliteit en gemakkelijk opnemen en afspelen en si en la....
Kweeniehoeveel zenders waar we toch niet zouden naar kijken. En die kwaliteit ? Onlangs nieuwe tv gekocht en de installateur (die zelf digitaal 'verkoopt') zei dat de kwaliteit van onze analoge beter is dan digitaal.....en onze buur moet dat zwaar tegen zijn zin bevestigen.... ![]() Opnemen en afspelen....met een gewoon dvd-dinges is 't nog altijd zo simpel dat zelfs ik het nog kan..... Conclusie.....zolang we nog analoog kunnen kijken blijven we analogist....en daarna nemen we wel een schotel.... Digitaal geboefte ![]()
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hét grote voordeel van digicorder vind ik dat je alles kunt pauzeren. Krijg ik bezoek, word ik opgebeld; pauze-toets indrukken en later rustig verderkijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik kijk ook nog altijd analoog. Heb geen plasma, LCD of LED TV en vind het bijgevolg dan ook niet de moeite om digitaal te kijken.
Telenet contacteerde me in het verleden regelmatig om de overstap te maken. Heb hen uiteindelijk gezegd dat ik ZELF wel contact zal opnemen met hen als ik daar de behoefte aan heb. Mijn ouders hebben net Telenet buiten gegooid omwille van de steeds terugkerende miserie met die digirecorder. Zijn overgestapt op Belgacom maar het schijnt niet veel beter te zijn. Ik heb wél een DVD-recorder en vind dit heel erg makkelijk. Heb ook een programmagids, kan opnemen terwijl ik naar iets anders kijk. Wat moet een mens meer hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een oude tv kun je niet goed digitaal kijken hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |