![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...20729_00239226
SECURITY !!! wat denken die dikke nekken wel dat ze zijn.Hopelijk krijgen die schurken een torenhoge boete. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Het strafste is, dat mensen met een gezonde psychologische achtergrond geweerd worden bij de selecties. Wet Tobback: men dikke kut ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Oei, misschien is onze "Vigilante" zelfs daar voor afgekeurd? Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 juli 2012 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Een festival voor en door woeste johny's. Wat wil je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Misschien was het de firma 'puddingbrein', dezelfde firma die instaat voor de security in de Versuz.
Enfin, geen compassie mee. Die mensen moeten maar betere muzieksmaak hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom die haat en afgunst naar het Tomorrowlandpubliek? Dat zijn in de regel heel gewone mensen.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een handvol van die bollen in hun smikkel en dan later worden ze wakker en hebben ze slaag gehad, dan weten ze van niets en heeft de security het gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, er zit van alles tussen. Die mensen amuseren zich gewoon. En jij kent het IQ van die tienduizenden mensen?
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() @Vigilante
Ik hou niet van PB's, vooral niet als ze van deze aard zijn: "Dag pseudo-soldaatje, Om mij uit de tent te lokken, zult ge vroeger moeten opstaan. Is dat echt alles wat ge in te brengen hebt, kazakkendraaier van het eerste uur? Ik denk dat wij nog fijne speelkameraadjes kunnen worden. Als het peanuts was om 'de kleine' te vinden, zult ge er bij mij ook niet te lang over doen. Wacht niet te lang, want ik sta heet voor die lijpe uniformkes van u. Xxxxxxx" Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 juli 2012 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 30 juli 2012 om 12:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als hij zijn berichtjes "privé" wil houden, moet hij me er niet mee lastigvallen. Laat dit een waarschuwing zijn voor anderen, die ooit het onzalige idee zouden krijgen mij privé te bestoken. Van het moment dat iemand ze naar mij stuurt, zijn ze niet meer persoonlijk. Ik doe nog altijd met mijn inbox wat ik wil. Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 juli 2012 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is't Rambo? Denkt ge nu echt dat ik zo zot zou zijn om u privé wat te komen stalken? Da's meer iets voor uw categorie bezoldigde beroepspsychopaten. En dat hoopte ik dan ook stiekem, maar het is overduidelijk dat het allemaal 'talk the talk...' is van uwentwege. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je weet dus wie of wat "de kleine" is? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent zelf aan het liegen! Omdat ik uw scheldproza openbaar maak? Stoort het u? Stuur mij dan niets op! Laatst gewijzigd door Another Jack : 30 juli 2012 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |