![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Toch opvallend dat net nu drie asielzoekers werden in elkaar geslagen door 'gemaskerde mannen' die volgens de asielzoekers goed Nederlands konden praten. Ik vraag mij af hoe zij dat kunnen beoordelen, maar soit...de meeste "jongeren" spreken ook perfect Nederlands.
Ik vraag mij echter ook af of het geen geënsceneerde daad is van links om rechts te stigmatiseren. Om de "lat gelijk te leggen" na de recente aanvallen op de Joden door Marokkanen, omdat ze merken dat er nu wel gereageerd wordt door de overheid. Ik ben dus heel benieuwd wat er uit de bus gaat komen! De eerste versie was dat het ging om een Serviër, een Israëli en een Rus. Nadien werd deze versie gewijzigd en zou het gaan om moslims. Meer nog! De 'gemaskerde' mannen, zouden eerst gevraagd hebben aan de asielzoekers of ze moslim zijn en dan, of ze van plan waren om hier te werken??? En bij een bevestigend antwoord hebben ze die asielzoekers in elkaar geslagen??? No way! Nee, dat is geen 'rechtse' reactie. En gemaskerde aanvallers? Nog nooit gezien aan rechtse kant...dat is de methode van links, zoals de antiglobalistische relschoppers of het krakersmilieu, linkse pro Palestijnse organisaties e.d. De achterliggende bedoeling is wel duidelijk! Ze hadden niet verwacht dat de aanvallen op Joden zoveel herrie zou meebrengen en nu kunnen ze natuurlijk zeggen: "Zie je wel? De moslims worden ook aangevallen door gewapende mannen met ijzeren staven en messen." Want dat werd er volgens de laatste nieuwsberichten ook al aan toegevoegd - ijzeren staven en messen - Vinden jullie dit geloofwaardig? Ik niet. Ik vind het een beetje té doozichtig. Dit is opgezet spel!
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() soms heb ik toch echt de indruk dat het achterlijkste deel van Vlaanderen zich op dit forum bevindt
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou naar een ander land vluchten moest ik vluchteling zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hetgeen Vicky daar oppert, is niet geheel uit te sluiten. In dit kakland is zoiets best mogelijk. Het heersende regime en zijn slippendragers is tot alles in staat om het Blok te demoniseren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seba, , een achterlijke idioot vind nog niet eens de enterknop op een keyboard.
Een gewone idioot gaat geen moeilijke discusies hebben op een forum.Laat staan een forum op het net zoeken. En een goeie forumgebruiker beschuldigd geen medeforumgebruiker van achterlijkheid. Nettiquette. Als je geen ,naar eigen inzicht constructief ,antwoord hebt, zwijg dan. Wat betreft die aanval op een asielcentrum. 3 jonge mannen, nederlands pratende, gemaskerd die al dan niet gericht geweld plegen.Maakt het uit uit welk standpunt dat ze dat doen. Hoort gewoon niet in deze maatschappij.Dus als die "gepakt" worden verdienen die een echte straf. Nu ,op het moment iemand dit goedkeurt, dan is die persoon evenzeer in fout. Maar toch geen misdadiger, tenzij het openbaar is. Denken mag, doen daarentegenover, daar kan het misgaan.
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je dat nog niet goed snapt zal ik je graag verder helpen.... Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burgemeester
|
![]() Er zijn verscheiden rare elementen in dat hele incident.
Zo waren de daders gemaskerd en spraken ze Nederlands, hoe weten die asielzoekers dat dat Nederlands was maar vooral, hoe weten ze dat de daders maximaal 20 jaar oud waren terwijl ze gemaskerd waren. Het was een goed geplande geplande inval. De daders hadden kennis van de infrastructuur van het centrum, ze wisten waar ze moesten zijn. Ze zijn ook niet op de damesafdeling geweest omdat die toch afgesloten is. Hun wapens, de yzeren staven, zouden afkomstig zijn van het centrum zelf. Ik kan mij niet voorstellen dat vier tieners, ongewapend het centrum binnendringen en toevallig op enkele rondslingerende yzeren staven botsen. Hun kennis moet dus ook heel recent geweest zijn. Een volgende element, zij hebben houten paletten op de weg gelegd om eventuele agenten te hinderen, weerom een bewijs dat het incident gepland was. Gezien de grootte van een palet moeten ze over een zwaarder transportmiddel beschikt hebben. Men mag zich afvragen, gezien het bovenstaande, wie er zoal over de vloer komt in dat centrum en deze inval kan plannen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() tuurlijk die wonden en die messteek zijn geëesceneerd ![]() qua zelfbedrog ben je blijkbaar wel een fenomeen... Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
maar weer zeer intelligente logica hoor ! ze waren gemaskerd , dus het zijn geen rechtsen ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
tja, dan zou je dat argument ook kunnen gebruiken over de incidenten met joden...allemaal opgezet spel om de israelische agenda te dienen. Daar heb ik je echter nooit over weten klagen ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Ik zie de man bij hond titel al voor mijn ogen :
Vluchtelingen vluchten uit vluchtelingencetrum...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Maar allee! Iedereen weet toch dat links nooit tot zoiets instaat zou zijn! Dit is ontegensprekelijk het werk van Blokkers!
8) "Jules Croiset (9 oktober 1937 - ) is een Nederlands acteur. Croiset werd geboren in Deventer, als zoon van Max Croiset. Hij debuteerde in 1955 als acteur, en ontving in 1979 de Louis d'Or voor zijn rol als Platonov in het gelijknamige toneelstuk van Anton Tsjechov. Croiset was ook aktief als filmacteur. In 1974 speelde hij de hoofdrol in Help! de dokter verzuipt, naar het gelijknamige boek van Toon Kortooms. Daarnaast speelde hij in diverse Nederlandse televisieseries; ondermeer in Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer? en Vrienden voor het leven, en in een aflevering van Baantjer. Ook werkte hij mee aan musicals (A Little Night Music, Anatevka). [bewerken] Zelfontvoering In 1987 behoorde hij tot de personen die de opvoering van Het vuil, de stad en de dood van Rainer Werner Fassbinder trachtten te verhinderen. Hij ging hierbij zover dat hij dreigbrieven schreef, en zijn eigen ontvoering in scène zette. Over de gebeurtenissen schreef hij het boekje Met stomheid geslagen (1989). Harry Mulisch schreef over dezelfde afffaire het boekenweekgeschenk Het theater, de brief en de waarheid (2000), dat Freek de Jonge inspireerde tot zijn voorstelling De conferencier, het boekenweekgeschenk en de leugen. In 2001 speelde Croiset de hoofdrol in het uit het Zweeds vertaalde stuk De Troubadour Van IJmuiden, over het leven van Cornelis Vreeswijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
neen, hier gaat het niet om een complot zoals die VB-uitbater die zijn café in brand stak en beweerde dat het "linksen" waren...
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Na de eerste drie ben ik ermee gestopt! ![]()
![]() |
![]() |
#16 | ||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Alleen je laatste zin klopt! ![]()
![]() |
![]() |
#17 | |||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Eén ding blijkt wel uit je reactie, je bent een antisemiet! Links zeker?
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||