![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vond je van de Forumoscars | |||
Leuk initiatief & Geslaagd |
![]() ![]() ![]() |
9 | 45,00% |
Leuk initiatief, maar ik had er meer van verwacht |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Slecht initiatief, maar het viel beter meer dan ik had gedacht |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Slecht over de ganse lijn |
![]() ![]() ![]() |
5 | 25,00% |
De Wat? |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() De verkiezingen van de verschillende forumoscars (*) loopt op zijn laatste benen. Ik verzoek de forumleden bij deze ook dan vriendelijk om het project te evalueren, suggesties naarheen de toekomst te maken en (!) om hun stem te laten horen voor de laatste nominaties in het rijtje: Beste Forumlid
(*) Leukste Avatar, Leukste Onderschrift, Slimste Forumlid, Grappigste Forumlid, Tofste Forumlid, Meest Snedige Forumlid, Beste Verkiezingsvoorspeller, Intelligentste Forumlid, Beste Debater, Meest Constructieve Forumlid, en de nog te verdelen Beste Vraagsteller en Beste Forumlid.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Goed initiatief, maar wat teveel oscars denk ik waardoor het enthousiasme wat daalde naar het einde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de grote klepper komt natuurlijk pas op het einde he.
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Algemeen
Goed initiatief, helaas nogal weinig reacties. Geen idee van hoe daaraan te verhelpen valt. Idd iets te veel oscars. Persoonlijk Ik wist al dat op politics.be rondhangen tijdverspilling was, maar de forumoscars hebben mij geleerd dat het in mijn geval tijdverspilling is waarop niemand zit te wachten ![]() Ik zou kunnen beweren dat dit me niet kan schelen, maar dan zou ik de waarheid geweld aandoen. Bijgevolg: ![]()
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik ook spijtig vind is dat sommige mensen hun oscar-titel gekregen hebben, maar de laatste 7 ofzo niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal de Mods hierover aanspreken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() Het duurde inderdaad een een beetje te lang maar goed initiatief. ook vond ik het nogal eentonig doordat het altijd dezelfde waren die genomineerd werden. Hoe veel ik ook andere nomineerde het maakte precies niet uit.