Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2012, 00:14   #1
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard Het zoveelste voorbeeld van waarom de VRT geen klote waard is...

Een Nigerier - Hamadou Djibo Issaka - ging wel redelijk zwaar onderuit tijdens een voorronde van het roeien.

Maar de onwetende klootzakken van de VRT - ondanks dat ze vermelde dat er zoiets als een "vallei van de Niger' is bestempelde hem als een 'woestijnmens'. Die had nooit water, of toch niet zoveel water gezien - ondanks het feit dat de Niger rivier deze man in eigen land evenveel en meer water aanbiedt.

Maar nee, lachen met een 'woestijnmens' is ok wat de rode VRT betreft, omdat inclusief zijn geen principe is behalve als ge daarmee een 'rechtse klootzak' kunt frustreren. Landen dat de middelen niet hebben om athleten proffesioneel op te ledeiden, te begeleiden en toch pogen om deel te nemen aan de Olympische Spelen, zij zijn belachelijk. Illegalen die de grens oversteken om fraudulente azielaanvragen in te dienen, die verdienen hier te blijven, en zijn sympathiek.

Moest meneer hier illegaal verblijven, en dan roeien, dan was dat volgens de VRT uiteraard zeer lofwaardig geweest - doet hij dat voor zijn eigen land, een arm land met weinig middelen, op de Olypische Spelen, is hij een legitieme doelwit om spot me te drijven...

Die mensen zijn duidelijk zwaar ziek.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 30 juli 2012 om 00:17.
Salvadorii is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 00:14   #2
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Afschaffen die zender...
Oud 30 juli 2012, 00:19   #3
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Een Nigerier - Hamadou Djibo Issaka - ging wel redelijk zwaar onderuit tijdens een voorronde van het roeien.

Maar de onwetende klootzakken van de VRT - ondanks dat ze vermelde dat er zoiets als een "vallei van de Niger' is bestempelde hem als een 'woestijn mens'. Die had nooit water, of toch niet zoveel water gezien - ondanks het feit dat de Niger rivier die man in eigen land evenveel en meer water aanbiedt.

Maar nee, lachen met een 'woestijnmens' is ok wat de rode VRT betreft, omdat inclusief zijn geen principe is behalve als ge daarmee een 'rechtse klootzak' kunt frustreren. Landen dat de middelen niet hebben om athleten proffesioneel op te ledeiden, te begeleiden en toch pogen om deel te nemen aan de Olympische, zij zijn belachelijk. Illegalen die de grens oversteken om fraudulente azielaanvragen in te dienen, die verdienen hier te blijven.

Moest meneer hier illegaal verblijven, en dan roeien, dan was dat volgens de VRT uiteraard zeer lofwaardig geweest - doet hij dat voor zijn eigen land, een arm land met weinig middelen, op de Olypische Spelen, is hij een legitieme doelwit om spot me te drijven...

Die mensen zijn duidelijk zwaar ziek.
Waar jij je druk om kunt maken.
P.s. Kijk, iedereen maakt al eens schrijffouten maar de boodschap die je probeert te verkopen gaat een beetje verloren in de warboel van gescheld en abominabele spelling.
Oud 30 juli 2012, 00:20   #4
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Afschaffen die zender...
Oke, deze is echt goed

Heb de beelden niet gezien maar de vrt is inderdaad een kutzender aan het worden.
Oud 30 juli 2012, 00:22   #5
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Afschaffen die zender...
Wat is je alternatief trouwens?
Oud 30 juli 2012, 00:23   #6
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Vtm tiens.
Oud 30 juli 2012, 00:25   #7
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Vtm tiens.
You must be joking.
Oud 30 juli 2012, 00:31   #8
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
You must be joking.

De vtm is toch ietske meer pro-VL zenne. Ideaal voor topicstarter en consoorten.
Oud 30 juli 2012, 00:37   #9
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Oh, en dit alles van een zender die de meest hooploze Belgische athleet, iemand die in de verste verte geen kans heeft om zelfs een finale mee te maken, blijft ophemelen.

Ik heb daar op zich geen probleem mee - De 56ste beste athleet in een categorie zijn is zeker geen schande. Ow er zijn 55 die het beter doen, en 6 miljard die het slechter doen - wat een schande pfff.

Wat in mijn keel blijft steken, omdat de VRT voor de zoveelste keer hypocriet is;

1. Moest die man voor Belgie uitgekomen zijn zou men hem helemaal anders aangepakt hebben.

2. Moest die man azielzoeker in Belgie zijn zou men geen woord reppen over zijn prestaties, laat staan of hij terecht aziel aangevraagd zou hebben. Hij doet zij best, dus hij moet kunnen blijven.

3. Die man komt uit een arm land met grote problemen, maar men mag hem gerust uitlachen - ondanks de nadelen die hij ondervindt, want hij heeft niets met Belgie te maken...

Kots kots kots.

Zou de VRT Parwais zo behandelen? Nee. Maar een Nigerien die naae de OS gaat wel.

Waar zijn die losers van de VRT mee bezig?????

NB: Ge moet toch mijn kijk op de wereld niet delen om dit schandalig te vinden?
Oud 30 juli 2012, 00:40   #10
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waar jij je druk om kunt maken.
P.s. Kijk, iedereen maakt al eens schrijffouten maar de boodschap die je probeert te verkopen gaat een beetje verloren in de warboel van gescheld en abominabele spelling.
Niet voor wie kan lezen hoor.

Nu, gij als linkse ... moet dit toch ook erg vinden, of is het belangrijker voor u dat gij mij een kloot kunt aftrekken wegens Spelling (Tori of Aaron nb?)
Oud 30 juli 2012, 00:47   #11
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh, en dit alles van een zender die de meest hooploze Belgische athleet, iemand die in de verste verte geen kans heeft om zelfs een finale mee te maken, blijft ophemelen.

Ik heb daar op zich geen probleem mee - De 56ste beste athleet in een categorie zijn is zeker geen schande. Ow er zijn 55 die het beter doen, en 6 miljard die het slechter doen - wat een schande pfff.

Wat in mijn keel blijft steken, omdat de VRT voor de zoveelste keer hypocriet is;

1. Moest die man voor Belgie uitgekomen zijn zou men hem helemaal anders aangepakt hebben.

2. Moest die man azielzoeker in Belgie zijn zou men geen woord reppen over zijn prestaties, laat staan of hij terecht aziel aangevraagd zou hebben. Hij doet zij best, dus hij moet kunnen blijven.

3. Die man komt uit een arm land met grote problemen, maar men mag hem gerust uitlachen - ondanks de nadelen die hij ondervindt, want hij heeft niets met Belgie te maken...

Kots kots kots.

Zou de VRT Parwais zo behandelen? Nee. Maar een Nigerien die naae de OS gaat wel.

Waar zijn die losers van de VRT mee bezig?????

NB: Ge moet toch mijn kijk op de wereld niet delen om dit schandalig te vinden?
Ik begrijp oprecht niet waar je je druk om maakt... Jouw minachting tegenover de Walen vind ik veel onthutsender.
Oud 30 juli 2012, 01:01   #12
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mijn alternatief is niet accepteren wat onaanvaarbaar is...

Hoe dat afloopt zien we wel. Maar wat ik hier aankaart is sowieso niet rechts of anti-moslim of weet ik wat. Als ik bullshit zie vertik ik het van het zo te laten. Als gij of iemand anders de zaak in kwestie negeert om mij aan te pakken, dat is uw recht. Neemt niet weg dat de VRT zwaar in de fout gegaan is.

Ik blijf erbij dat iemand die een totaal andere wereldbeeld erop nahoudt dit eveneens degoutant zou moeten vinden.

Woestijnmens? Die nooit water gezien heeft? Maar hij komt wel vanuit een land dat zijn naam en bestaan dankt aan een van de belangrijkste en grootste rivieren ter wereld...

En zou de VRT een Belg die hetzelfde resultaat behaalde even belachelijk maken?

En is het OK dat een openbare omroep athleten uit zeer arme, quasi-rampzalige landen (Niger kende coups en een Toeareg afscheidingsbeweging bvb) uitlacht omdat ze het niet zo goed doen? Geef die gast JM Dedecker een 500k euro en die doet het wellicht een pak beter hoor.

En bovenal - als zelfs de OS niet inclusief kunnen - nee moeten - zijn wat zijn de spelen nog waard? Wat is de mens nog waard?

Sorry maar wat de VRT deed is vannuit elke politieke, morele of sociale standpunt zwaar in de fout gegaan. Ze hebben iemand die meedeed en zijn best deed uitgemaakt zonder dat daarvoor enige noodzaak of reden was. Goedkope punten scoren - daar ging het om. FOX-VRT....
Oud 30 juli 2012, 01:02   #13
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Vtm tiens.
Ik betaal niet voor VTM, en gij ook niet trouwens.
Oud 30 juli 2012, 01:08   #14
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik begrijp oprecht niet waar je je druk om maakt...
Echt niet?

Bon herlees mijn posts.

Citaat:
Jouw minachting tegenover de Walen vind ik veel onthutsender.
Dat is uw recht - maar er zijn andere draden genoeg waarin ge uw onhutsing kunt bepleiten.

Trouwens ik minacht de franstaligen niet - ik neem hen hun keuzes en houdingen kwaalijk. Dat is totaal anders.
Oud 30 juli 2012, 01:16   #15
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

De vtm is toch ietske meer pro-VL zenne. Ideaal voor topicstarter en consoorten.
Dat is wellicht waar, en misschien had ik beter mijn OP anders verwoordt. Maar die man is een moslim hé - niet dat ik denk dat automatisch een reden is waarom gij hem zou steunen maar kom, het is ergens racisme of xenofobie van de VRT om hem zo te behandelen - 'woestijnmens' is echt erover, en als VTM morgen hetzelfde doet zal ik even kwaad zijn hoor.
Oud 30 juli 2012, 01:29   #16
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Ik zou 'n heel boze kijkersbrief schrijven, daar gaan ze niet van terug hebben!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 05:05   #17
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wie heeft er nu nog tv nodig voor nieuwsgaring? Diverse internetbronnen raadplegen en je eigen mening vormen.

Laatst gewijzigd door SDG : 30 juli 2012 om 05:32.
SDG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 07:13   #18
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
koop uzelf de DVDs van fc de kampioenen

Laatst gewijzigd door born2bewild : 30 juli 2012 om 07:27.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 07:27   #19
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Wat ik raar vind is dat er ook maar iemand melding maakt van de OS.
Ik ga nog liever met de hond wandelen of mijn geiten voederen dan wat dope adepten, sorry, medisch begeleiden, als eerste of als laatste over een streep zien lopen, of over een lat springen of wat ze daar ook maar allemaal doen.
Man wat een opgefokt spektakel, waar men mensen zelfs voor dwingt plaats te maken, voor de "groten der aarde".
Ze brengen zoveel bij aan de economie, door steeds meer geld te verbruiken om dik betaald niets te produceren.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 08:17   #20
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Lachen met Salvadorri is het enige antwoord van een aantal forummers? Zwak, zeer zwak.

Ik heb geen TV en heb de beelden niet gezien. Maar als het waar is, trekt dat inderdaad op niks.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be