![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Toekomstige voetbalploeg van « A » wil in Deurne spelen en niet op het Kiel
Bepaalde spelers van de vorige stamnummers (Beerschot en Antwerp) alsook deze van Oostende zitten liever in het nieuw stadion van Deurne.(moet er nog komen) Er kwam hieromtrent nog geen reactie van het schone verdiep. Wat maakt dat « A » dus volledig met een nieuwe lijn zou starten. (In de voorbije dagen hebben wij binnen deze materie veel te doen gehad met intox.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt geen "A". Waarom zou het?
Om De Wever zijn politiek vel te redden?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle hopla, nog een draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() In deze kan men bijkomstig alleen maar vaststellen hoe groot de "liefde" is tussen de Vlaamse provincies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever loopt wanhopig te leuren met Beerschot om zijn politiek vel te redden.
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Wie nie waagt blijft maagd stelt BDW.
Want de meute wil sport en spelen. Al de rest interesseert hen duidelijk niet. Overal ter wereld komen ze op straat om hun ongenoegen te uiten tegen macht wellustige regering toestanden. Hier kijk ze gezamenlijk zoals lome Arsijn van uit hun …. Zetel van Gent of Deinze naar de spelletjes.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door HRobin : 26 mei 2013 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |