![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ivm een koopavond bij Ikea zijn alle wegen rondom Delft afgesloten.
![]() Al wandelend in Ikea zag ik stelletjes hoogslaande ruzie krijgen. Veel echtscheidingen beginnen daarom in Ikea. Mannen die helemaal over der rooie zijn omdat het bouwpakket 3 schroeven te weinig bevat. Boycot Ikea. ![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/996/Eco...derlands.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In GB is James May (beter bekend als een van de presentatoren van het natuurprogramma Top Gear) al een tijdje bezig geweest met "Men's Lab",een programma die de huidige generatie nietskunnende mannen weer enigszins op het "plantrekkende" niveau van de vroede voorvaderen moet brengen middels allerlei projectjes met technische inhoud.(absoluut hoogtepunt totnogtoe was het in de ruimte brengen van de crematieresten van een kat en een vogeltje.....met succes!)
Het feit dat honderduizenden IKEA-bouwpakketjes niet volgens het plan gemonteerd raken duidt namelijk op een diepgaand probleem bij het mannelijk deel van onze maatschappij. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 9 augustus 2012 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met Ikea bouwpakketten heb ik vaak problemen gehad. Wellicht een katerige maandagmorgenbouwpakket. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ikea Nederlands? Dan worden de gebruiksaanwijzingen eindelijk leesbaar en begrijpelijk. Dus niks om over te klagen
![]()
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zo'n vermoeden dat ergens in Groot-Luik iemand z'n hele meubilair op straat heeft gekieperd. Ik hoop enkel voor Henri1's buren dat ie niet in een al te hoge flat woont...
![]() |
![]() |