![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() het shijnt dat de polietieke partijen altijd langs mijn intreses slaan
maar hoe zit dat met de coryright het probleem is dat ik steeds minder bezit wat ik koop niks lastiger dan een bekraste cd dat kent toch iedereen toch zeker met en harde shijf van een paar gigs maar ja zit het probleem niet aan de bron ik ken het eerste woord in de bijbel al: coryright doet je dat niet afvragen of die monicken die in de middeleeuwen de bijbel overscheven nu ineens zondaard dus ik kan een boek lenen in de bibliotheek, maar waarom zou downloaden nie gemakelijker zijn , of boeken kopen om toegang te krijge tot gratis onderwijs ik denk trouwens nie dat ik het aantal boeken kan dragen die ik op een microsd kaart krijg, maar het basis idee belaten om kennis te mogen bezitten en dan muziek cd's kopen dat moet toch allang vervallen zijn toch niet om mannerers te betalen heb ik trouwens geld genoeg daar voor, wat zouden alle track van 1950 tot nu kosten aan nen euro per liedje en dan digitale tv ,ik was vebaast toen de installateur zij dat hij nie in de pc mocht, opnemen was toch legaal ,ik had de videograbber al klaar gezet en dan naar de boiscoop gaan terwijl je thuis 42inch scherm hebt of dvd's huren diee altijd bekrast zijn hoe kunnen zij geen rezerve kopies maken,of een sd kaart heeft geen probleem met krassen om nie te spreken over pc-games kopen het is al moeilijk een winkel te vinden die da nog doet laat staan dat ze die terug nemen als ik erop uit kom dat ze weer overbeveiligt zijn, laat staan de ik ze kan tweedehansverkopen als ik ze uitgespeelt heb er komt gewoon geen eind aan ik persoonlijk zou blij zijn als copyright gewoon niet bestond en niet te vergeten meer weten het zou zelf meer in mijn ogen meer geld opbrengen als ik denkt hoveel mensen nu een mp3 speler hebben gekocht en zullen kopen zouden andere technolgie items niet in eens tevoorschijn komen in het straatbeeld of zouden we niet ineens de werklozen thuis wat studeren of blijven we nog jaren sukkelen en gaan we in de toekomst hardeschijven smokkelen en de internet kabel uittrekken en terug met de cb-bak spelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Vreemdeling
|
![]() dubbelpost valt niet te wissen
-----------------tis de andere dus------------------ - |
![]() |
![]() |