Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wie gaat meebetogen voor de hervormingen bij Justitie?
ik ga mee want Justitie is nu een corrupte knoeiboel 2 18,18%
ik ga niet mee want Justite werkt prima 3 27,27%
geen tijd, te lui, niet geïnteresseerd, begrijp het niet, ver van mijn bed, je wordt er zo moe van, ik blijf liever aan de kant staan roepen 2 18,18%
andere 4 36,36%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2012, 16:39   #1
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard Hervormingen Justitie - betoging

Als de ouders van de vermoorde meisjes een betoging houden in Brussel,

wie gaat dan meebetogen voor de hervorming van Justitie?

Volgens Neutr-On is Justitie een corrupte knoeiboel, onbetrouwbaar, log, duur, traag, en staat de democratie in België in de weg.
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 16:47   #2
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neutron Bekijk bericht

Volgens Neutr-On is Justitie een corrupte knoeiboel, onbetrouwbaar, log, duur, traag, en staat de democratie in België in de weg.
De vorige betoging tegen de staat - de witte mars voor wie het zich nog herinnerd, is door Dehaene met de bereidwillige hulp van Pol Marshal politiek gerecupereerd en monddood gemaakt. Die smeerlap verkocht de ziel van zijn vermoord kind om die betoging om te draaien van protest tegen de staat tot "een betoging waar hopelijk veel volk ging zijn om de regering een hart onder de riem te steken."

Een walgelijke en ongeloofwaardige parvenu is die man. Alles waar die man en zijn vrouw bij betrokken zijn zal ik met overtuiging tegenwerken.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 augustus 2012 om 16:51.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 16:59   #3
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De vorige betoging tegen de staat - de witte mars voor wie het zich nog herinnerd, is door Dehaene met de bereidwillige hulp van Pol Marshal politiek gerecupereerd en monddood gemaakt. Die smeerlap verkocht de ziel van zijn vermoord kind om die betoging om te draaien van protest tegen de staat tot "een betoging waar hopelijk veel volk ging zijn om de regering een hart onder de riem te steken."

Een walgelijke en ongeloofwaardige parvenu is die man. Alles waar die man en zijn vrouw bij betrokken zijn zal ik met overtuiging tegenwerken.
De ouders zijn misbruikt door Dehaene.
Heel de bevolking is trouwens "gejost".

Justitie blijft onbetrouwbaar.
Oud 12 augustus 2012, 17:03   #4
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ouders zijn misbruikt door Dehaene.
Heel de bevolking is trouwens "gejost".

Justitie blijft onbetrouwbaar.
Net zoals Pol Marshal.
De man is een ongeloofwaardige en leugenachtige parvenu die de ziel van zijn vermoord kind verkocht om de witte beweging monddood te maken en politiek te recupereren in de hoop van een politiek postje.

Dat Dehaene nog een groter parvenu is en een niets ontziende machtswellusteling is doet daar in wezen niets vanaf.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 12 augustus 2012 om 17:04.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2012, 17:11   #5
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een betoging heeft geen zin. Ik was op de Witte Mars in 1996, en wat is er veranderd ? Weinig of niets.

Het probleem zit te diep ingeworteld bij de juristenkaste, en ik begin te denken dat het te maken heeft met hun opleiding die ethisch/maatschappelijk blijven steken is in mei 1968.
Oud 12 augustus 2012, 17:16   #6
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Net zoals Pol Marshal.
De man is een ongeloofwaardige en leugenachtige parvenu die de ziel van zijn vermoord kind verkocht om de witte beweging monddood te maken en politiek te recupereren in de hoop van een politiek postje.

Dat Dehaene nog een groter parvenu is en een niets ontziende machtswellusteling is doet daar in wezen niets vanaf.
Neen hoor,

het is een verdrietige vader die zijn dochter verloren is en die in het kluwen van Justitie terecht gekomen is. D.w.z. bij de geldhaaien van de horde van advocaten, de luie onderzoeksrechters, de geile machtshonger van de politici.

Hij is misbruikt, hij heeft iets willen veranderen, maar is daarbij gestoten op het "establishment", de "gevestigde" (wan)orde.
Oud 12 augustus 2012, 17:31   #7
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert Bekijk bericht
Een betoging heeft geen zin. Ik was op de Witte Mars in 1996, en wat is er veranderd ? Weinig of niets.

Het probleem zit te diep ingeworteld bij de juristenkaste, en ik begin te denken dat het te maken heeft met hun opleiding die ethisch/maatschappelijk blijven steken is in mei 1968.
mei 1968 was toch TEGEN de gevestigde WANorde
Oud 13 augustus 2012, 08:23   #8
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen hoor,

het is een verdrietige vader die zijn dochter verloren is en die in het kluwen van Justitie terecht gekomen is. D.w.z. bij de geldhaaien van de horde van advocaten, de luie onderzoeksrechters, de geile machtshonger van de politici.

Hij is misbruikt, hij heeft iets willen veranderen, maar is daarbij gestoten op het "establishment", de "gevestigde" (wan)orde.
2
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 09:51   #9
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zal ervan afhangen waar & wanneer ze die doen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 10:32   #10
Sammael
Gouverneur

Standaard

Ik doe niet mee omdat het mijn heilige overtuiging is dat er helemaal niets zal veranderen na een geweldloze betoging waar brave mensen, met de beste bedoelingen, stil en ingetogen witte ballonnen oplaten.

Ik vrees dat onze politici en magistraten de verzuchtingen van het volk pas ter harte zullen nemen als het halve land (letterlijk) in brand staat, en dan nog zal het bij de meesten niet helemaal doordringen.

Laatst gewijzigd door Sammael : 13 augustus 2012 om 10:34.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 augustus 2012, 14:15   #11
neutron
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammael Bekijk bericht
Ik doe niet mee omdat het mijn heilige overtuiging is dat er helemaal niets zal veranderen na een geweldloze betoging waar brave mensen, met de beste bedoelingen, stil en ingetogen witte ballonnen oplaten.

Ik vrees dat onze politici en magistraten de verzuchtingen van het volk pas ter harte zullen nemen als het halve land (letterlijk) in brand staat, en dan nog zal het bij de meesten niet helemaal doordringen.

Klopt hoor,

daarom is het beter om tijdens de volgende verkiezingen
NIET OP DE TRADITIONELE PARTIJEN TE STEMMEN.

Dat kan al op 14 oktober 2012.
En ook in 2014.

Zolang de drie grote traditionele partijen, en hun handlangers de drie grote vakbonden, aan de macht blijven zal er niets veranderen.

Hierbij reeds een oproep om NIET VOOR DE TRADITIONELE PARTIJEN TE STEMMEN.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be