![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...21010_00329106
Waar zitten nu de grote partijen ??? Wat gaan ze nu doen met die hoogst waarschijnlijk " BUITENLANDERS " Ik voel mij onveilig..... En "VB" heeft meer dan gelijk met hun standpunten die "MOETEN" ze uitvoeren " NULTOLERANTIE " voor de zoveelste keer Laatst gewijzigd door pegasus6869 : 10 oktober 2012 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk pakken ze de daders snel op. Alhoewel, die lopen dan toch alweer vrij rond nog voor het slachtoffer genezen is... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is het grote probleem er heerst straffeloosheid.
Men gaat normale mensen lastig vallen met GAS boetes (een doos vooruitschuiven in Hasselt, met uw voeten op een bank zitten) maar echte criminelen en meestal jongeren en doorgaans van buitenlandse origine worden met rust gelaten. Waarom? Ze hebben niks dus de staat kan er niks aan verdienen En er bestaan geen strenge straffen meer voor kleine criminaliteit, zelfs niet voor zware feiten. Alhoewel, verkrachting en iemand half dood slaan ik niet echte kleine criminaliteit kan zien. men moet gewoon een geschikte straf zoeken voor elke misdrijf. verkrachting is iemand zijn leven verwoesten dus levenslange opsluiting lijkt mij dan ook een milde straf iemand het ziekenhuis in slaan is 5 jaar dwangarbeid en serieuse boete voor het slachtoffer en als ze van buitenlandse origine zijn na hun straf buitengooien in belgie etc... dan zal die kleine criminaliteit wel minder worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja nog Walse ratten zeker
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() jongeren
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelukkig zijn er nu GAS-boetes. Dat zal ze wel kalmeren. En wat een inkomsten voor onze zorgzame, efficiënte overheid: minstens 350 x 20 = 7.000 euro! Nu nog alleen de daders vinden. Mits een geldelijke bijdrage van de burger om hiervoor een aangepast korps politie in het leven te roepen, kan men niet mislukken. "Het leven is mooi" zei vader Struis.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het is heel erg, maar een raar verhaal en er zijn camera's hopelijk ook een echte rechter !
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze mogen van geluk spreken. In het vroegere keizerlijke China werden dergelijke lui onthoofd. In het huidige communistische China verdwijnen ze in vergeetputten van de laogai.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ik ken iemand die in een antwerpse bende heeft gezeten, dan moet je wel eens een opdracht doen om toe te treden. Een undercover agent zal bv nooit zomaar iemand de kop inslaan, zo hou je infiltranten buiten en zie je wat voor vlees je in de kuip hebt.
Dit lijkt op zo'n initiatie, de bende stond toe te kijken hoe hij z'n opdracht vervulde. http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...pse-tram.dhtml |
![]() |
![]() |