![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() The Chak.
Fed Cup Israel vs Rusland, 2008. Kijk hoe ze het onsportieve publiek (dat haar voortdurend zit te jennen en probeert af te leiden) provoceert na elk punt. Bij de andere speelsters van het Russische team herkennen we een enthousiast juichende Maria Sharapova. Good old wta drama en bitching. ♥ http://www.youtube.com/watch?v=lw9Hm...tailpage#t=78s Dubai 2011: De Val. http://www.youtube.com/watch?feature...pletzVBk#t=35s Daarna kwam het niet echt meer goed met The Chak. Momenteel WTA 267. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaat u alle oude tennissters bovenhalen?
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Vrouwentennis en -volleybal is voor jongetjes die niet weten hoe ze familyshield ea parental contol toestanden moeten omzeilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Toegegeven, er is minder aantrekkelijk materiaal boven te spitten.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |