![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Collega forummers,
wie van jullie zal er kandidaat zijn bij de gemeente- of provincieraadsverkiezingen? ik alvast, voor n-va uiteraard. Waar? Ergens in de vlaanders en jullie? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik, voor N-VA
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() getwijfeld
maar te recent verhuisd
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik weet niet of niet-genaturaliseerde buitenlanders in duitsland of nederland in de politiek kunnen. Geen zin, noch tijd om het uit te zoeken.
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Open VLD, ook ergens in de Vlaanders.
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga proberen Papa op te volgen in Alleur.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ze daar eindelijk verlost waren van dat zat varken, ga jij eventjes diens plaats innemen? Allez, santé, doe ons nog een tourné générale.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Ik twijfel, maar waarschijnlijk zal ik het niet doen...
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stond vorige keer op de lijst in Edegem. Nu niet meer
![]()
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet eens of ik wel ga stemmen.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik weer niet opgeroepen wordt voor het telbureau. Eén keer moet je dat zeker eens doen vind ik, maar niet meer dan 1 keer. Tenzij je daar zelf vrijwilliger voor bent.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is simpel.
N-VA zal een overwinning claimen. T.o.v. de vorige Gemeenteraadsverkiezingen is dat ook zo. Ik heb wel mijn twijfels dat ze zullen vooruitgaan t.o.v. de laatste Parlementsverkiezingen. |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar moet je geen twijfels bij hebben. 20% gemiddeld over het land zal een heel goede score zijn, 15% is het minimum. Zolang er maar in genoeg gemeenten reuze-scores zijn waarmee de CD&V van de macht kan verjaagd worden. Want dat is de conditio-sine-qua-non om in 2014 de definitieve afbraak van het Belgique-�*-papa aan te kunnen vangen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |