Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 september 2012, 11:11   #1
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard Nieuw IPSOS onderzoek over immigratie

KLIK (originele resultaten in het Engels): http://www.ipsos-na.com/download/pr.aspx?id=10883

ik ben lui en ik vertaal niet graag, dus heb ik de franse tekst zo'n beetje door google gedraaid:

Citaat:
Nieuwe IPSOS: alle Europeanen zich zorgen maakt over de islam (niet alleen populistisch) - door Jean-Patrick Grumberg
15 augustus 2011 | Geplaatst onder: Uncategorized | Geplaatst door: Jean-Patrick Grumberg

Het Institut IPSOS gepubliceerd 04 augustus poll lastig.

Dus je zal niet horen te veel over hem in de media, of slechts heel kort, en ideologen zullen hard werken om censureren de publicatie ervan. Toch is het een sociale vloedgolf op Europees niveau.

"Vision uitgebreide immigratie" is de titel, werd uitgevoerd tussen 15 juni en 28 juni van een representatieve steekproef van burgers in negen Europese landen: België, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland, Hongarije, Italië, Polen, Spanje en Zweden.

Enquêtes van dit type al bestaan, maar lokaal. Dit is de eerste keer bij mijn weten dat de Europese landen worden onderzocht op hetzelfde tijdstip over hetzelfde onderwerp, en de antwoorden worden in perspectief, land per land.

Publiceer ik hieronder het volledige onderzoek, zodat iedereen op de hoogte bent naadloos vragen, en kan de relevantie ervan (1) te beoordelen.

Het volstaat om te zeggen dat de resultaten van alle cliches van streek en in te schrijven in de gebruikelijke mantra van samenleven en multiculturele diversiteit. Dit is niet verwonderlijk, omdat we allemaal vinden dat de media te manipuleren en te demoniseren dit taboe onderwerp.

Premiere, is het nu bewezen dat negatieve gevoelens ten opzichte van de immigratie is helemaal niet het feit rechts-extremisten en populisten willen herhalen als de voorstanders van politieke correctheid en censoren.

Dit zal niet voorkomen dat onze elite dienst te blijven ondersteunen of tegen de resultaten, maar in ieder geval ben je nu van bewust dat je niet een melaatse, noch een xenofobe beschamend.

Als je rechtse of identiteit, weten dat de meerderheid van de bevolking, die geen attractie voor het Front National heeft, als u denkt: ". Er te veel immigranten in Europa" De hele kwestie bedraagt ​​dan niet over de lijn van racisme. Te veel immigranten betekent niet dat ze moeten worden behandeld als een sub-ras, maar zeker niet als bevoorrechte sociaal.
Wie bovenstaande taal niet begrijpt kan altijd eens naar de originele franse tekst gaan kijken:
http://www.dreuz.info/2011/08/nouvea...rick-grumberg/

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2012, 11:35   #2
eno2
Banneling

Standaard

Dit is een opinie -onderzoek.

Ik zoek recente feitelijke immigratie-gegevens in België, die heb ik maar tot 2006

Toen stagneerde de immigratie van buiten de EU al vijf jaar lang

Laatst gewijzigd door eno2 : 1 september 2012 om 11:36.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2012, 11:41   #3
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dit is een opinie -onderzoek.

Ik zoek recente feitelijke immigratie-gegevens in België, die heb ik maar tot 2006

Toen stagneerde de immigratie van buiten de EU al vijf jaar lang
blijf jij maar zitten ginds in Hierro.

75% van de allahtonen halen hun nichtbruid in het heimweeland. Wat een stagnatie.

In Antwerpen is ondertussen +30% van allochtone afkomst. In Brussel gaat het over 50%

Is er op uw eiland nog een deftige woning beschikbaar? dan kom ik ook af.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 september 2012 om 11:42.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2012, 12:22   #4
F.B.
Parlementslid

Standaard

Eigenlijk niets nieuws. Het vorige ipsos onderzoek was ook al zo vernietigend.

De pers zal, zoals vorige keer, schrijven dat belgen onverdraagzaam zijn. Hetgeen men er in vorig onderzoek is vergeten bij te vertellen, is dat dat deze resultaten evenzeer gelde voor de nieuwe belgen.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 september 2012, 12:37   #5
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
blijf jij maar zitten ginds in Hierro.

75% van de allahtonen halen hun nichtbruid in het heimweeland. Wat een stagnatie.

In Antwerpen is ondertussen +30% van allochtone afkomst. In Brussel gaat het over 50%

Citaat:
Is er op uw eiland nog een deftige woning beschikbaar? dan kom ik ook af
.

No Prob.

Maar jij bent maar éénrichtingsverkeerimmigratievriendelijk
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be