![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewever erkent uiteindelijk toch dat Dewinter gelijk heeft als hij zegt dat ca. 80 procent van de sociale woningen wordt ingenomen door allochtonen en dat 80 procent van de inwijkelingen hier niet komt om te werken.
Gaat het uiteindelijk toch de goede kant uit . Dit alles uit de zevende dag van vandaag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vanavond nog eens kijken. Of digitaal proberen te recupereren. Dewever kan Dewinter moeilijk weerleggen als hij de realiteit wilt respecteren. Vanuit mijn gezichtspunt 'thuis' is 80% en zelfs meer sociale woningen bewoond door allochtonen. En daar zitten mensen bij die alleen 'dag', 'alstublieft' en 'dank u wel' kennen. De twee laatsten zijn verwisselbaar. De verzuring is hier totaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() DUBBEL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afvoeren !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 9 september 2012 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dewinter werd vakkundig verslagen op zijn eigen terrein. De reeds grijzende Dewinter sloeg wederom een mal figuur. Weer 5% naar beneden voor die partij dankzij dat klungelig optreden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() te zien op:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...4147/1.1425507 ----------------------- het is koorddansen: Dewever kan het niet ontkennen of de vlamingen stemmen niet op hem DEwever kan VB evenmin omarmen of 30% van Antwerpen (allochtonen minderheid) zijn allemaal verloren. Als Dewinter zijn stijl en toon aanpast is er vast en zeker gedoogsteun mogelijk.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 september 2012 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() 2 zinnen uit het 120 blz tellende oorlogsboek van het VB.
En dat wordt gezien als een overwinning door die achterlijke achterban. Sjonge jonge, ga daar mee naar den oorlog. ![]() Laatst gewijzigd door Kasumi : 9 september 2012 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijk eerst eens naar je eigen bekrompenheid voor je over anderen praat . en als het U hier tussen die achterlijken niet aan staat , keer gerust terug naar je zandkrabbers en laat u daar intimideren ipv je hier als foorwijf voor de kar van de islamitische extramisten te laten spannen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet. Dewever gaf Dewinter over de ganse lijn gelijk wat de feiten betreft. Enkel zijn "remedie" was niet goed volgens hem . Wat de remedie van Dewever dan wel mag zijn is niet ter sprake gekomen.
Laatst gewijzigd door Pericles : 9 september 2012 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Niemand heeft ooit die feiten ontkent. Waarom dat nu uitvergroot wordt als zijnde een erkenning van gans het VB oevre, kan ik me wel inbeelden.. Nadat Dewinter voor de rest is afgegaan als een gieter.
Laatst gewijzigd door Kasumi : 9 september 2012 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dewever miskent althans niet het gegeven dat 80 procent naar hier komt om van onze uitkeringen te leven. Als links dit feit aanvaardt geef ik een vat . Laatst gewijzigd door Pericles : 9 september 2012 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dewever pariasiteert op het erfgoed van het VB. Heel subtiel en zeer kunstig. Hij laat de accenten 'constructief' en 'positief' landen. Een hiaat in de rethoriek van het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Jaja, maar de totalitaie visie van het VB maakt geen schijnt van een kans.
Laten we oorlog voeren en de mensenrechten afschaffen.. Wie kan die mensen ooit serieus nemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet. In 2014 zal Dewever moeten "leveren". "Levert" hij niet gaat hij even snel bergaf als dat hij bergop is gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ga u goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Winter kreeg geen spreekruimte. Als ik baas was geweest van die opnamestudio dan vloog die dame linea recta naar ergens anders. Het lag er vingerdik op. En dat is niet de eerste keer dat ik die dingen opmerk. Ik vind die zogezegde debatten op Canvas en VRT bijzonder irriitant omdat het geen echte debatten zijn. Het zijn slechts vleugjes van debatten. Een debat dat je voor ernstig kan nemen dient minstens een uur te duren. En dan die moderators die er te onpas tussenkomen. hebben ze dat geleerd in hun opleiding of zo? Zo ja, schrappen dan. Die twee mannen konden het best zonder haar stupide onderbrekingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maarre, men kan zich hier helemaal niet verstoppen achter dat zogezegd "cordon mediatique" want beide sprekers hebben evan lang aan het woord geweest. Erken gewoon uw meerdere in dit verhaal en bespaar ons van uitvluchtjes voor eigen falen. Laatst gewijzigd door Kasumi : 9 september 2012 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |