Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 juni 2013, 09:57   #1
BonBon
Banneling

Standaard Moslim agenten, zullen ze iedereen helpen?

4 moslim agenten uit het Brusselse weigeren vrouwelijke collega's en burgers aan te kijken of te begroeten, ik vraag me dan af wat ze gaan doen als een vrouw in nood verkeerd of lastig gevallen wordt door hitsige moslims. Als een vrouw half naakt in paniek hulp zoekt dan moeten ze van hun geloof ook de andere kant op kijken, als het een moslima is zouden ze haar eigenlijk direct uit haar lijden moeten verlossen. Moslims zijn absoluut niet geschikt om voor onze veiligheid te zorgen, ze moeten stoppen iedere lul aan te nemen om toch maar aan een quota te voldoen.

"Vier agenten van de zone Brussel Noord weigeren pertinent om hun vrouwelijke collega's of burgers te begroeten. Ze zouden vrouwen straal negeren omwille van hun geloof. Vakbonden bespraken de heikele kwestie al. Er komt een intern onderzoek en een nota om de moslimagenten op hun gedrag te wijzen."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...egroeten.dhtml

Laatst gewijzigd door BonBon : 21 juni 2013 om 09:59.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2013, 10:14   #2
BonBon
Banneling

Standaard

negeren plz, is al een topic over gestart
http://forum.politics.be/showthread.php?t=187932
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 18:09   #3
E. Migrant
Banneling

Standaard

Maar die post staat hier toch beter op zijn plaats.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 18:11   #4
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
Maar die post staat hier toch beter op zijn plaats.
Inderdaad want die agenten zijn niet geintegreerd. De islam is antiwesters en houd de integratie duidelijk tegen.
Oud 22 juni 2013, 19:37   #5
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
4 moslim agenten uit het Brusselse weigeren vrouwelijke collega's en burgers aan te kijken of te begroeten, ik vraag me dan af wat ze gaan doen als een vrouw in nood verkeerd of lastig gevallen wordt door hitsige moslims. Als een vrouw half naakt in paniek hulp zoekt dan moeten ze van hun geloof ook de andere kant op kijken, als het een moslima is zouden ze haar eigenlijk direct uit haar lijden moeten verlossen. Moslims zijn absoluut niet geschikt om voor onze veiligheid te zorgen, ze moeten stoppen iedere lul aan te nemen om toch maar aan een quota te voldoen.

"Vier agenten van de zone Brussel Noord weigeren pertinent om hun vrouwelijke collega's of burgers te begroeten. Ze zouden vrouwen straal negeren omwille van hun geloof. Vakbonden bespraken de heikele kwestie al. Er komt een intern onderzoek en een nota om de moslimagenten op hun gedrag te wijzen."

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...egroeten.dhtml
Ik vind dat prima zo, want ik weiger ook pertinent om 'n mohamedaan aan te kijken of te groeten. Mooi meegenomen dus!

Nog mooier wordt 't dat ik nu onbeperkt verkeersovertredingen kan begaan, want die mohamedaanse agenten weigeren me toch aan te kijken, ze negeren me toch straal. .
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2013, 20:41   #6
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik vind dat prima zo, want ik weiger ook pertinent om 'n mohamedaan aan te kijken of te groeten. Mooi meegenomen dus!

Nog mooier wordt 't dat ik nu onbeperkt verkeersovertredingen kan begaan, want die mohamedaanse agenten weigeren me toch aan te kijken, ze negeren me toch straal. .
Mohamedanen en hypocrisie gaan hand in hand; expect your sorry western *ss to be kicked
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be