![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Burger
|
![]() Nu de klok 5 voor 12 aanduid, de mensen geïrriteerd en gefrustreerd, begint de ware aard van de democratie zijn kop te tonen:
Politie worden meer en meer agressiever, kennen geen wetten, worden beschermd en hebben alle rechten om weerloze burgers in elkaar te meppen, ja, zelf levenslang te verminken. Getuige, deze docente democratie, antropologe die tijden de 'No border' betoging (en ik citeer): Citaat:
Citaat:
![]() Lees ook dit relaas van een paar 'No borders' activisten, hoe zij werden mishandelt. http://www.dewereldmorgen.be/foto/20...p#comment-6669 Blijkbaar zijn de politiemannen in burger (stevig bewapend en met harnas voorzien) enkel uit op geweld en hardhandig afreageren van hun frustraties. Zoiets als hooligans, maar dan officieel. Eerder werden ook vreedzame burgers opgesloten die een krijtactie (n.a.v. 9-11 memorial) hielden. http://www.wacbelgium.be/nl/evenemen...aakte-waarheid D.w.z. met krijt leuzen op de straat tekenen. Blijkbaar heel illegaal en gevaarlijk voor de nationale veiligheid!!! Kinderen tot zelfs ouderen die inde buurt liepen werden opgepakt en in de amigo gestoken. Er zijn verhalen van kinderen die zich moesten uitkleden, waarbij politiemensen graptjes maakten van verkrachten. Er is ook een verhaal van een 16 jarig meisje dat opgesloten werd bij een 7 tal mannen, enz... Dit naast de gebruikelijke vernederingen, spuwen, vastketenen, diefstal van goederen, enz,... Blijkbaar gewoon bij de politie, want geen haan die er om kraaide in het kantoor dat dit gebeurt. Ik herinner je eraan, dat dit nog steeds België is waar we over spreken ! Zie ook het hardhandige optreden in Stutgard, waar mensen verminkt werden voor het leven door het waterkanon. Hier werden ook kinderen gearresteerd en aangevallen ! ![]() http://www.spiegel.de/fotostrecke/fo...cke-60024.html Een paar videobeelden van onlangs: * Politiegeweld tijdens Europese demo http://www.youtube.com/watch?v=1qIgF9IVQiI * Nog politiegeweld tijdens Europese betoging http://www.youtube.com/watch?v=-IU7PIk6kV4 * En nog meer politiegeweld: http://www.youtube.com/watch?v=8oCea...eature=related Er werd ook een betoging tegen dit politiegeweld georganiseerd onlangs: Citaat:
Wie noemt dit nog democratie ???Dit is een pure politiestaat in werking, wat u ziet. Terug naar het duitsland voor 1940, waar de knokploegen van de politie burgers in elkaar ramt, om de macht te grijpen...
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 2 november 2010 om 15:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burger
|
![]() Het wordt binnenkort nog leuker met de tasers.
Natuurljk krijgen ze eerst een opleiding voor gerechtvaardigt en moreel gebruik hiervan !!! ![]() ![]() ![]() ![]()
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 2 november 2010 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Blijkbaar is de brusselse politie nogal rascistisch naar eigen volk toe, want in de gevaarlijke gemeenten van Brussel durven ze geen vinger meer uit te steken. NO GO ZONE !
Maar wel heel laf in groep met wapens, vreedzame betogers, mannen, vrouwen en kinderen aanvallen !!!
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een beer op die laatste foto. Damn!
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Gaan we nu op de nazifascistische flikken slaan?
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Die valschermspringer met zijn american football uitrusting ?
![]() De 'Rob Kloppers' bij de flikken mogen aangepakt worden..verder moet je niet zeuren dat je petsen krijgt als je in het 'hooliganvakje' gaat staan.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 2 november 2010 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, de die!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
Burger
|
![]() Djeez, wat een intelligente opmerkingen hier !!!
![]() Lijkt mij eerder Abou Graib toestanden: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Zij die het meeste te verbergen hebben, die het meest controleren" Laatst gewijzigd door love4everybody : 2 november 2010 om 16:17. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljaar,
de politie kent geen grenzen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Abou Graib wandelt niemand na 24h terug buiten...hier iedereen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat was de reactie van de No Borders beweging toen Luikse agenten in Brussel een vreedzame en gedoogde manifestatie van het Vlaams Belang plat sloeg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Partijlid
|
![]() "Sla op nazi's" ?
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat is de normale toestand.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() bij grote manifestaties eens goed letten op die groeptjes volledig in't zwart gekleed ; Die zogezegde "zware jongens" zijn doorgaans uw vriend de politie die amok komt maken en zo "reden" geeft aan de uniformen om op te treden.
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Dus als ik het goed begrijp is het steeds de politie die rellen uitlokt en geweld gebruikt. Nooit de betogers;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn rotte appels bij de politie, net zoals er rotte appels zijn bij allechtonen. Niet over 1 kam scheren, open minded zijn.
![]()
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Hoeveel agenten ken je?
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() in vele gevallen. 'k Heb het hier niet over nsa of aff betogingen, simplisten genoeg daar. Wel over de goed georganiseerde passieve betogingen waar je plotst een groep zwart gemaskerde mannen een wagen ziet torpederen (ook steeds net wanneer de 'indrukwekkende' ordemacht elders bezig is).
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uitlatingen als "die jongen heeft zijn plezierke gehad door naakt over het voetbalveld te rennen, nu mogen wij ook ons plezierke hebben door er met vijf man op te kloppen" spreken boekdelen. En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan. Moest het u interesseren: ik ken agenten uit drie verschillende landelijke korpsen. Datgene wat ik van hen en vooral van hun vrouwen hoor leert mij genoeg. Ik ken daarnaast ook een agent die zijn korps heeft verlaten omwille van de daar heersende mentaliteit. De info die ik van daar heb, correleert erg sterk met de schetsen die het proces tegen bvb Debie of andere stedelijk-politionele misdaden opleverden. Dat kan ik van de allochtonen die ik ken en het beeld dat VB-ers ophangen van kutmarokkaantjes niet zeggen. Dat zijn evenmin allen engeltjes, maar daar zit tenminste nog een aanvaardbare kant aan.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 2 november 2010 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |