![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementslid
|
Voor mijn werk dien ik heel Vlaanderen door te rijden en het valt mij op dat bepaalde partijen er in slagen degelijke affiches te maken waarvan de naam en foto van de persoon in kwestie duidelijk leesbaar is, doch andere gaan compleet de mist in...
Ik geef een voorbeeldje: - CD&V heeft hier vrij goede affiches waar iedereen duidelijk op staat en waar geen wirwar van formaten in bestaat - De NVA affiches die ik hier in mijn gemeente reeds gezien heb hebben wel in koeien van letters 'de kracht van verandering' maar de naam en foto van de persoon zijn zo klein dat ze nauwelijks leesbaar zijn, behalve als je er een meter voor staat. CD&V affiches uit de buurgemeente zelfde probleem - In Geraardsbergen viel het mij op dat VLD geen zelfde formaat of layout van affiches gebruikte. En wirwar van soorten affiches, zelfs een kerel die er met zijn hond op staat. Hoe zit het bij jullie?
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dat is niet erg. Want het zijn lokale mensen voor lokale gemeentelijke verkiezingen; dus men merkt de borden al eens op wanneer men fietst op te voet gaat ... Verder is het nogal nutteloos om van mooie of lelijke borden te spreken. Van belang is of ze efficiënt zijn. Ja, misschien: zou er één bord efficiënt zijn? De diep-roden van Antwerpen denken alleszins van wel, want die willen er absoluut hangen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Vreemdeling
|
Ik woon in een buurt waar er veel mensen van allochtone afkomst wonen en het valt me op dat de caféramen in mijn buurt vol hangen van allochtone kandidaten van verschillende partijen.
My point being: ze hangen ze allemaal mooi naast elkaar omdat ze hetzelfde formaat hebben. Ik vermoed dat iedereen in Gent naar dezelfde drukker geweest is. Laatst gewijzigd door Remco : 31 augustus 2012 om 15:22. |
|
|
|
|
#4 |
|
Banneling
|
Deze morgen een fietsrit gemaakt door Dardennen.
In Aywaille hingen er pancartes met het volgende opschrift : "Pas de changement sans le PS" Volgens de regels van de logica niet eens een leugen, maar 'k moest toch 2x keer kijken of ik echt niet "avec" gelezen had... |
|
|
|
|
#5 |
|
Banneling
|
|
|
|