![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Op weg naar school vind je langs de straat
straks wifi-spots waar je 't zwerfvuil laat. De jeugd vindt er dra als kei-cool extra een tabak- en breezerautomaat. ![]() De wifi voor hangjongeren ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Ik begrijp deze actie niet. Ben ik te oud aan het worden?
Op welke manier dringt dit zwerfvuil terug? In het artikel kan ik buiten wat gewouwel niks vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik vermoed dat het enkel een "sensibiliserings"-campagne is. Die wifi-spots blijken er ook maar tijdelijk te staan en dan weer elders. Zie voorbeeld in Tienen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat had ik wel door, maar hoe gaat dat concreet zwerfvuil tegen? Al dat gesensibiliseer... dat is geen waterdicht plan hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Nog een artikeltje over die wifi-vuilbakken:
http://www.gva.be/regio-kempen/turnh...s-hotspot.aspx Ik zie het nog altijd niet hoor. HOE helpt dit de wereld? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou denken dat verveelde jongeren met een smartphone, maar zonder data abonnement, daar gaan rondhangen.
En als ze toch tegen een vuilbak aan staan kunnen ze hun blikjes, afval, daar dan ook gewoon ingooien in plaats van op straat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik heb lelijk genoeg van dat gesensibiliseer. Als dat dé actie van deze legislatuur is, dan zijn we nog niet aan de nieuwe patatjes. Hopelijk zijn er ook andere acties waar ik niet van op de hoogte ben. |
|
![]() |
![]() |