![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik word hier zo intriest en moedeloos van. Hoelang geleden werd dit Koninklijk Besluit goedgekeurd? en waarom mogen we dat niet weten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 september 2012 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar dan wel alle dagen hé.
geen rundsvlees tussendoor, varkensvlees mag ook niet. wat is er trouwens fout aan rijst met groenten? Ik ken vele hindoes die vegetarier zijn, met die mensen mogen ze ook wel eens rekening houden zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 september 2012 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Vegetarisch is inderdaad misschien nog wel het beste, dan hoeft er niets geslacht te worden met allerlei mogelijk conflicterende gebeden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Vlaamse keuken, anders moeten ze maar naar ergens waar het "beter" is om te eten.
Akkerdjie.
![]() |
#6 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele hindoe's (en ook bepaalde Indische moslims) trachten vlees helemaal te vermijden en zijn vegetarisch.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, als er over dergelijke pietluttigheden parlementaire vragen moeten worden gesteld, dan bewijst dat toch de totale incompetentie van de Belgische administratie en de Belgische politici?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 september 2012 om 10:05. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of dacht je dat er geen parlementaire vragen zouden gesteld worden als men een verbod op rundsvlees had ingevoerd via Koninklijk Besluit om de hindoes terwille te zijn? waarom zou men eigenlijk zeggen dat een verbod op varkensvlees de rust bevordert? Krijgt men van het eten van varkensvlees nerveuze ontwikkelingsstoornissen of zo? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 september 2012 om 10:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus je geeft toe dat het verbod op het eten van varkensvlees door moslims eigenlijk maar ridicuul is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politiek moet zich bezighouden met de grote oriëntaties, niet met pietluttigheden. Dat er in de gesloten centra rekening gehouden wordt met vegetariërs of met mensen die de Joodse, hindoeïstische of islamitische voedselvoorschriften volgen, lijkt mij de evidentie zelve. Daar is geen discussie voor nodig.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dit onderdeeltje is belangrijk
"en het bevordert de rust" Het zijn weeral de moslims (blijkbaar een 1/3 van de asielzoekers) die voor onrust zorgen voor dergelijke zaken, de andere passen zich blijkbaar beter aan al worden zij meer gediscrimineerd door dit besluit. Gewoon duidelijk aangeven wat varkens- of rundsvlees is zou meer dan voldoende moeten zijn maar dan is er weer onrust blijkbaar. Moslims zijn de onderdrukkers, niet de slachtoffers, die zouden dus sowieso niet in aanmerking moeten komen voor politiek asiel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind helemaal niet dat wij die voedselvoorschriften voor zoveel verschillende groepen moeten volgen, dus enkel nog vegetarisch, moet voor iedereen goed zijn, afgelopen met dat gedoe, het is verdorie geen restaurant waar je kunt bestellen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben voor het toepassen van schapenvlees,hallal geslacht.Verplicht trouwens.
En dat ze dat maar ginder gaan eten,buiten ermee. Laatst gewijzigd door cairn : 5 september 2012 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maakte kennis met een turkse jongeman, die me vertelde dat hij vorige winter in Belgie asiel had aangevraagd en drie maanden in zo'n gesloten centrum had gezeten en op die manier had overwinterd, vermits hij in de wintermaanden geen job had. Ik vroeg of het eten goed was, waarop hij bevestigend antwoordde. Ook de accomodatie vond hij schitterend. Als hij een beetje hielp (gangen dweilen) kreeg hij trouwens telefoonkaarten om naar zijn familie in Istanbul e.d. te telefoneren (de ouders woonden in Istanbul, een paar broers in Duitsland en nog een paar in allerlei andere Europese landen). Hij had zijn asielaanvraag gebaseerd op het feit dat hij Koerdisch zou zijn (zijn ouders die in volle vrijheid in Istanbul woonden dus ook), en uiteraard werd zijn aanvraag geweigerd. Toen ik hem vertelde hoeveel ik voor mijn weekverblijf in zo'n all-in hotel moest betalen moest hij even lachen. Zijn drie maanden overwintering waren gratis zei hij. Dus U wil er nog een 4-gangen keuzemenu bij nemen? Zou een buffet niet leuker zijn? desnoods zetten ze het moslimeten in een apart hoekje zodat de andere mensen normaal kunnen kiezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Allez om de niet-hindoe-niet-moslim-niet-vegetariërs te plezieren zullen we foie gras voorzien. Nu tevreden?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uit het leven gegrepen zou ik zeggen. Maar blijkbaar hoort U dit niet graag.
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |