![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zo, ben net terug van het vlaams zangfeest te gent...
Ik ben reuzeblij dat het gewoon een openlucht-zangfeestje was, zonder vlaamse/zwarte leeuwen, zonder "echt vlaamSCHE liederen", zonder uitgesproken flaminganten dus... gewoon een bende mensen die meezingers meebrullen, om daarna effe van de bierfeesten te genieten. in deze vorm dus voor herhaling vatbaar!
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() on-Vlaams Vlaams zangfeest?
Niet dat "de leeuw" persé gezongen moet worden van mij, maar uw "opluchting" is toch nogal extreem. Flandriaphobia?
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() een gewoon Gents zangfeest zondermeer dus...
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En opluchting staat niet gelijk aan extreem, al je't mij vraagt ![]() Liever zó dan dat vlaanderen vlagt zich er komt opdringen, en mensen met een vlagje doen zwaaien omdat d�*t vlaamsch is... Lekkere belgische biertjes geproefd, trouwens!
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ach het zoveelste puur provocatieve bericht. We moeten het de linksen vergeven, ze hebben slechts een paar wegen terug een bittere verkiezingsnederlaag moeten slikken. Als ze nu ook maar het woord "Vlaams" horen bijten ze al collectief in hun turkse import-kussentjens van woede. En tis maar goed ook. Dat ze hun kas opvreten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
ik ben het gewoon beu langs alle kanten lastig gevallen te worden met het "vlaamsch gedachtengoed", en daar hebben -voor mijn part- de verkiezingen, noch turkse kussentjes gene ene moer mee te maken.
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Fantastisch voor je.
Ik wist trouwens niet dat je dat aan de mensen hun gezichten kon zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zeg ik toch niet?
ik zag géén vlaamse vlaggers, t-shirts, k-w-tjes, truien, paraplu's met de leeuw op... zo vind ik het persoonlijk veel fijner. (heb ik al gezegd dat de streekbiertjes lekker waren? ![]()
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en voor de goede orde: ik voel me helemaal niet gefrustreerd hoor! ![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() LOL !
![]()
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alsof alle Vlaamsgezinden vlaggenzwaaiers zijn en 'VlaamSCHE' liederen zingen. ![]() goe bezig, doggy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge zijt wat ge wilt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Reken daar nog bij dat dit k&k is, en dan weet je dat dit eerder een mededeling is dan een standpunt dat ik hoog in het vaandel draag. Als je dat dan nog dom en bevooroordeeld noemt, dan ben ik dat maar. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Ela! Ela! Ela!!! Stopt ne keer, bende
![]() Iedereen mist hier de kern van de zaak!! Welke biertjes zoal Doggy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() idd!
tripel kasteelbier tripel de coninck (moet nieuw zijn: ik had er nog nooit van gehoord) premium kriek kwak ... met mate natuurlijk ![]()
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() triple bollekes? Tiens, da's ook den eerste keer da'k daarvan hoor.
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ik denk dat ik trouwens weet wat je bedoelt over dat zangfeest (niet dat ik er was ofzo). ik voel me ook best vlaming, en ben er fier op, maar ben helemaal geen voorstander van onafhankelijkheid of belgie barst-scenarios. en jammer genoeg heeft de vlaamse leeuw de laatste jaren een negatieve, racistische connotatie gekregen. ik voel me zowel belg als vlaming, maar op dit forum kan dat blijkbaar niet ![]() |
|
![]() |
![]() |