Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2012, 10:19   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Ze verkopen alles, zelf de Koning doet het buiten de wens van…

Het beste bewijs dat dit land niet meer te vertrouwen is.

http://www.vandaag.be/binnenland/106...-verkocht.html

Net zoals in de zaak van het Leopoldpark worden voor dit Koninklijkdomein de in de verkoopsakte of overdracht de wensen van de schenker of verkoper niet gevolgd.

Zelf dat heeft in dit apenland geen waarde meer.

In de zaak van het Leopoldpark heb ik dit ook aangekaart.
Inderdaad daar stonden ook verschillende voorwaarden vermeld in de (illegale) verkoopakte tussen de Belgische Staat en Blankenberge.

Het moest tot het openbaar domein blijven behoren.

De bomen moesten blijven staan en zo verder.

Twaalf artikels in totaal werden met de voeten getreden.
Heb dat naar alle instanties per mail opgestuurt heel het Vlaams parlement, de Vlaamse regering en meer bepaalde de minister president en Marino Keulen en Dirk Van Mechelen.

Ook Geert Bourgeois heeft het ganse destijds ontvangen samen met de Gouverneur.

En wat is et resultaat geweest, een klacht voor “stalking” voor het opsturen van al deze opmerkingen in de verschillende zaken waar er “gesjoemel” mee gepaard ging.

Daarom kan dit land beter verdwijnen en stel ik mij de vraag of ik dan toch niet voor N-VA moet stemmen?

Als zij het morgen voor het zeggen hebben krijgen zij twee jaar de kans in steden en gmeeenten om te bewijzen wat zij waard zijn.

Iets wat ons met zijn allen dan uiteindelijk in 2014 de mogelijkheid geeft om te beslissen of dat zij goed genoeg zijn voor ons Vlaanderen en of dat België vanaf dat momentum definitief mag verdwijnen.

Plus dat kiezen voor N-VA een algemene opkuis zal brengen van mensen die al te lang aan de macht zijn terwijl dat ze ofwel gefaald hebben of wel alles in handen hebben. Afspiegeling zeker inbegrepen.

Ook de familie rond Stella verkoopt haar aandelen...
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be