![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op het ondertussen traditionele openingscollege politologie van Carl De Vos in Gent, die véél te véél mediaandacht krijgt, hebben de voorzitters van de 7 'Vlaamse' (eigenlijk twee of drie Vlaamse, en vier 'huisnegerse') partijen een toespraak gehouden. De Vos zijn voornaamste preoccupatie bleek zichzelf in de kijker te zetten gezien het aantal tweets die hij de wereld in stuurde tijdens het gebeuren - minstens al 15 toen Zanderke aan de beurt was. Hij verscheen her, hij verscheen der en zo goed als overal daartussen in de media.
Maar bon dat is een ander verhaal, ik wil het even hebben op de Nep-Vlaamse Romneys. Die kerel is bekend om zijn onkunde, leugens en een totaal gebrek aan logica. Oh, en electorale afgang. De drie Romney-doppelgangers zijn Besien, Tobback en De Croo (juniorke wel te verstaan). Ze scoren negen op negen in de leugens/onkunde/anti-logica matrix. 1) Pseudo-Rechtse Juniorke; Positief Ingestelde POlitici: maw de VLDers zijn PIPOs. ![]() Verder zijn zo zo positief ingesteld dat ze hun eigen programma volledig verloochenen. ![]() En democratie is een zaak voor mensen die zich I-phones kunnen permiteren. ![]() Politieke onkunde, geen enkel logica, leugens. De Romney trifecta. Zanderke is niet enkel een slechte politicus maar hij is evenzeer een slechte mens. 2) Pseudo-Linkse Juniorke; Op zuiver Romneyesque wijze pareerde hij een uitspraak van zijn tegen-misbaksel toen die over 'smartphone democratie' begon door een heleboel leugens door elkaar te halen en richting mede-misbaksel te smijten. Ik heb bijna heimwee naar de Republican Primary debates... Zwakke Toebak beweerde geen smartphone te bezitten. Proffessor De Vos zei later dat hij zeker was dat Linkie-Bruine wel een smartphone had (oa in een Radio 1 uizending). Dus toen Bruinoke perfect een punt had kunnen scoren door de waarheid te vertellen, koos hij ervoor om toch te liegen. Vijf-Romney sterren. ![]() Niet alleen omdat hij loog maar omdat hij zo dom was om te denken dat de waarheid niet naar buiten zou komen en dat de kiezer zo dom zou zijn om te denken dat een politicus Anno 2012 het zich kan permiteren van niet in staat zijn op elke ogenblijk het internet/email etc te kunnen gebruiken. ![]() Politieke onkunde, geen enkel logica, leugens. De Romney trifecta. 3) Feldwebelke Besien; Moest hij het verstoren van wetenschappelijke proeven door middel van SA tactieken als intimidatie en geweld niet goedkeuren, dan zou unsere Feldwebelke wieleicht een putje meer krijgen dan les deux juniors. Helaas. ![]() Nu, ik moet vooral zeggen dat zijn 'grapje' ten 'koste' van BDW volledig binnen de perken was. Daar was niets mis mee, niets. Ik ben het met hem niet eens, maar mens tegenstander bekampen met humor - zelfs sarcasme of sardonie - veel beter is dan agressie gebruiken om en attaque te gaan. Maar vervolgens verwikkelt hij zichzelf in een Romney-moeras. Hij zegt 'stem op mijn partij' tegen een (fictieve?) anti-BDWer want dat is even goed als op Jansens stemmen. Dat is niet waar. Een stem voor een kleine partij is minder waard dan een stem voor een grote partij. Of dat eerlijk is of niet, doet er nu even niet toe - de regels zullen niet veranderen voor de verkiezingen. Feldwebelke wist dat goed genoeg. Dus na zijn leugen, vertelt hij wat irrationele nonsens om zijn belachelijke stelling goed te praten. Nu zijn nonsens is nog niet volledig ontmaskerd. Maar de sp.asten, de media en anderen hebben meer dan tijd genoeg om dat te doen. Weeral een Romney-trifecta. Liegen, nep-logica en onkunde. Maar bon, links kan niet veel meer verliezen, maar zulke nonsens van der Feldwebelke und der Bruino kan wellicht leiden tot een aantal kiezers die aan Rood! PVDA, R.O.SS.E.M (hoewel ik nog steeds denk dat die veroodeelde oplichter enkel beweerde een partij op te richten om wat pulp-lietion te verkopen, ie zijn boek) etc hun stem geven. Net zoals ongeloofwaardig links in Wallonie afbrokkelt . Zanderke, daarentegen, zal hangen. Zijn partijgenoten zullen daarvoor zorgen. Het zal hen niet redden.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 26 september 2012 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() @salvadorii: prachtige uitéénzetting. Dit nu nog verkocht krijgen aan jan modaal die blijkbaar stemt op sexy babes of knuffelberen(huilebertje anciaux) ipv naar het programma waar deze trawanten voor staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Krijgt die bleitsmoel nog veel stemmen? Zit die bleitsmoel nog altijd in de politiek?? I was blissfully unaware.......' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb gehoord dat hij nu charmezanger geworden is. Zijn eerste song: 'Ik heb tranen met tuiten gebleit'. Zal geen hit worden want hij is niet geliefd bij de schlagerfans; het is publiek geheim dat charmezangers een zeemzoete glimlach moeten hebben met de obligatoire witte tanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus ja, Bertje heeft iedereen goed bij zijn kloten. En Dehaene ook, want zijn dochter en zoon komen op voor de gemeente en de provincie. En dan heb ik het alleen over Vuilvoorde, want zulke praktijken zijn schering en inslag van De Panne tot in Opgrimbie. Dewever is duidelijk een vals profeetje �* la Bert Anciaux in zijn gloriedagen. Premier of minister-president worden was en is zijn ambitie niet, dus wordt ie maar burgemeester van Aantwaarpeh. Best, want de dikke postjes zijn voor Hesp, Muyters en Bourgeois. Heel die gaffe met die 4 talige folders van de N-VA: is dat geen schandaal om u tegen te zeggen? Rondzendbrieven eisen in het Nederlands en de burger voor pekezot houden jaren aan een stuk en dan zelf boekskes ronddoen in 4 talen... HYPOCRIETEN GODVERDOMME. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Vandaag op de radio N-VA'er Storme de Amerikaanse republiekeinen ideologisch horen met veel passie verdedigen...
Ik vrees dus dat we de Romney-typetjes elders zullen vinden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Feldwebelke Besien toont zijn beste kant - les deux juniors tonen ondertussen hun gebrek aan ... tja aan ongeveer alles behalve een machtige papa te hebben...
![]()
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu het zou kunnen dat gij ook Matthias Storme als prof had, of dat ge hem op een andere manier hebt leren kennen. Maar aangezien gij in 't leger zit, en dan nog in de lagere middenklasse van het leger, om het op zijn 'beleefst' te zeggen, vermoed ik van niet. Ten eerste is Storme al lang geen N-VAer. Ten tweede zijn het de traditos - de huisnegers maw - uw partij incluis die keer op keer liegen. Een voorbeeldje: voor de verkiezingen in 2010 zei de VLD dat het helemaal niet nodig was om be belastingen te verhogen. Een beetje later kregen ze postjes en toen werden belastingen verhoogd op ongeveer iedereen die belastingen betaalt. Leg dat maar even uit. Ten derde: zelfs de meeste Republikeinen nemen afstand van Romney, indien ge een lijst durft vragen zal ik er eentje voorleggen... Ten vierde: Zijt ge boekig omdat ge geen zonnepitten hebt of omdat het ABL gewoon uit Afghanistan weggelachen wordt? N'importe - dat zelfs gij het niet durft opnemen voor Zanderke en de VLD, dat spreekt boekdelen... le fin est arivéé lol
![]() |
![]() |
#12 | |||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Anderzijds doet Adolf De Winter het zoveel beter, nietwaar? ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij meent het wel.
Vandaar dat men het leger in Afghanistan niets laat doen...
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De andere zes zijn varkens in een stal, en ze zullen geslacht worden hoor. Tot Vlaanderen en Vlamingen hun rechten verjrijgen, tot Belgie eerlijk is (nooit dus), zal de N-VA sterker worden, en de andere zes zwakker. De N-VA zal pas verzwakt worden als; 1) Vlaanderen onafhankelijk wordt. 2) Ze de Bertje Anciaux-toer opgaan, en dan zal er gewoon een REAL-N-VA opstaan.
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Storme is geen N-VAer, jochie. Nu gij zit in 't leger, dus ik vermeod dat de combinatie van luierkakken en achter Duitsers schuilen het gros van uw tijd in beslag neemt, dus ik vergeef het u.
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hij meent het wel. LOOOOOOL.
Daarom ook dat de DeCrooisten (DeGucht, SR of JR, of die andere JR, ik ben even zijn naam vergeten omdat hij irrelevant is, gaan het even slecht doen hoor) gedoemd zijn om le nouveau PV de Nergens te zijn... Nu ge hebt ook noch Q, maar Q is enkel goed for Q, hé... Die idiot wilt eerste-minister worden... Whahahahahahahaha ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Feldwebel Besien heeft een meer kans lol...