![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die weet waarom VB nee heeft gestemd?
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat het VB doet kan ik natuurlijk niet weten, maar ik zou stellen dat gezien de situatie in Belgie, men enkel maar kan hopen dat men in de omliggende landen niet teveel centrales gaat stilleggen deze winter voor onderhoud of zo.
Want elk kilowattje zal nu wel tellen, he.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop vooral dat de kerncentrales voldoende preventief onderzocht worden. Dat lijkt me dan belangrijker dan of ze stilliggen of niet? Maar ik wil gewoon graag de redenering van het VB kennen. Het is een beetje raar om overal te zien staan van "kies veilig!", terwijl de 'partij van de veiligheid' dan net NEE stemt als het gaat om nucleaire veiligheid.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stel omhooggevallen buitenlandse dorpspolitici die het verschil nog niet eens zien tussen een steeksleutel 24 en een kruiskopschroevendraaier moeten zich daar niet mee moeien. We weten ten andere wat er gebeurt als politici zeggenschap krijgen over kerncentrales.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Omdat het VB integenstelling tot 99% van de andere nationalistische partijen in Europa, wel een anti-milieupartij is. Binnen het VB leeft de wijd verspreidde misvatting dat milieuproblematiek iets "links" is. En daarom onaanraakbaar ahw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila, daar hebben we een andere verklaring van Jo.
Helaas, als we even naar het Ruhrgebied kijken, waarom denkt U , Jo, dat tussen alle industrie daar zoveel groen te vinden is?
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gidsland zal evenwel volhouden dat er niets aan de hand is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook, als er iets had mis gegaan, dan had Nederland evenveel of zelfs meer rommel mogen opruimen, daar de overheersende winden over België naar Nederland en Duitsland waaien. Citaat:
Langs de andere kant, het stilliggen van Doel 3 en Thiange 2 is ook een situatie die momenteel alleen geld kost.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 30 september 2012 om 20:51. |
||
![]() |
![]() |