![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Alles ziet ernaar uit dat in het Ruhrgebied, het industriële hart van Duitsland, de bevolkingsmeerderheid binnen afzienbare tijd zal 'kippen'. Uit een onderzoek van de universiteit van Bochum blijkt dat over een jaar of vijf de vreemdelingen er liefst 40% van de jongerenpopulatie zullen uitmaken.
Het aantal Duitsers daarentegen zal de komende jaren verder afnemen, waardoor het bevolkingsaantal in de grote steden tegen het jaar 2020 met 10 tot 15% zal geslonken zijn. Deze vaststellingen zijn dermate zorgwekkend dat zelfs 'groene' politici gewagen van een 'demografische tijdbom'.
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Tja wat wilt ge met de huidige linkse Europese politiek. Er moet echt krachtdadig opgetreden worden willen we ons volk behoeden voor een etnische ondergang. Abortus moet opnieuw in vraag gesteld worden, en er moet werk gemaakt worden van een zeer streng asielbeleid. Zolang deze elementaire basis niet gevormd is, zie ik de demografische evolutie met lede ogen toe.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() MInder durex gebruiken en meer pikant eten zou misschien oplossing zijn voor een Duitser of whatever. Mooie evolutie hé, niet? Over 50 jaar zullen we dan kunnen spreken over ...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Niets kan deze verontrustende evolutie nog keren, paramilitaire organisaties zullen ooit ons laatste redmiddel zijn.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Migreren zou oplossing kunnen zijn eh. Naar siberië of ergens anders waar weinig mensen wonen. Daar kunnen jullie is gezellig wonen waar geen moslims wonen of een gematigd of fundementalist maakt toch niet uit. Koop stukje landgrond ergens anders en trap dan af zou ik zeggen als het jullie neit aanstaat. Jullie (autochtonen) hebben al zoveel rechten wat wensen jullie meer ondankbare mensen toch
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik ben geen arabier en geen AEL-militant. Maar ik ben hier ook geen gast. Ik ben een Belg. Geboren en getogen in Vlaanderen. Maar die mannen hebben toch gelijk sommige Belgen welbepaald Vlamingen staat het in België echt niet, die mensen mogen toch emigreren, niet? Deporteer ze naar Siberië of naar Noordpool. Ze mogen hun nieuwe huisje en tuintje van mij part kiezen. V-Blokkers hier, klagen teveel. Je moet niet alles van anderen verwachten. In scandinavische landen zijn die mensen meer dan welkom. Daar hebben ze meer volk nodig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik had het niet alleen voor mij gevraagd maar ook voor het algemene nut. Parasitaire pedo-aanbidders? Bedoel je daarmee Vlaams-Blokkers? Maar jij behoort toch tot die groep of ben je een aanhanger? Misschien ben je niet intelligent genoeg om te verklaren van wat je alles schrijft? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() parasitaire pedo-aanbidder?
lol ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hola!
Moeten jullie niet naar bed........ kindjes maken! En doe maar jullie best dat het niet voor niets is. ![]() ![]() ![]() Het blanke ras behoeden van de ondergang? Meehelpen aan de overbevolking..... ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een vraagje, wat als ze deze niet zouden willen delen? Of verkopen? Dan lig je plat Patriot maar niet van het lachen, en dat is de naakte waarheid. ![]() Het is een kunst de balans in evenwicht te houden!
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus het zijn niet ZIJ die kunnen chanteren, maar wel WIJ ![]() ![]() Trouwens, je sprak daar van een "overbevolking". Ja, in China en Indië, dat weet ik wel. Maar onze groei is te weinig om ons volk in stand te houden, bij ons kan er dus moeilijk van een overbevolking sprake zijn, tenzij je de huidige - onnatuurlijke - immigratie extrapolleert naar de toekomst, dan zitten we inderdaad met een probleem.
![]() |