![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Wel Mieke heeft mij blij verrast in Humo van vandaag,zij slaagt nagels met koppen op het politiek correct denken in Brussel om het tij te keren.
Maar Mieke dan ben je nog maar half weg,om Belgie of Vlaanderen van de ondergang te redden.Ze hebben (of alleen zij) hebben het begrepen En schaf tesamen het stemrecht af en je bent er bijna.Moed. Dan stem ik misschien volgende maar op Groen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Kun je niet eens wat citaten geven? Het zou een discussie mogelijk maken met degenen die (zoals ik) de Humo niet lezen.
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat Mieke ook heeft gezegd, sta me toe dat allemaal met een grote korrel zout te nemen. Volgens Mieke gingen er ook geen wachtlijsten meer zijn tegen 2004... Volgens Mieke ging ze nooit of te nimmer terug in de politiek na de rampzalige verkiezingen van mei 2003.... als ge begrijpt wat ik bedoel...
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mieke Vogels vogelde met De Winter
dat ziede wel van hier tot ginder de vurige liefde was nog o zo pril en ze was nog niet eens aan de pil korte tijd later, midden in de zomer werd Mieke Vogels helemaal een De Winter Waar slaat die nu weer op ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() "nagels met koppen" in den HUMO.............
dat is zoals "de waarheid, niets dan de waarheid" in den DAG ALLEMAAL.. ![]() ![]() ![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() had ze haar kopvod opgezet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat zou er mischien toch een zijn die wakker word?????? Laten we hopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat zou er mischien toch een zijn die wakker word?????? Laten we hopen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Een tijdje geleden verbaasde men er zich over dat de sociale
woningen in Borgerhout alleen maar naar "autochtonen" gingen. Nu heeft "La vogels" het gevonden er gaan er te veel naar allochtonen...er moet meer mix komen... Laat ons eerst eens goed vaststellen wat we onder "inburgering" verstaan en dit dan uitvoeren. & laat ons eens een goede oplossing bedenken voor jongerencriminaliteit & zelfmoord bij jongeren & seksuele misdrijven gepleegd door minderjarigen. Ik denk dat we die problemen los van "politiek" moeten zien= want dat zijn de echte pijnpunten in de maatschappij. De verdeling van sociale woningen en de gezinsherenigingen en schijnhuwelijken zijn natuurlijk ook problemen. Maar de eerstgenoemde problemen lijken me toch belangrijker.
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() En tuurlijk heeft Vogels gelijk! Ik wist niet eens dat die vrouw zo realistisch is! Blijkbaar is niet iedereen bij Groen! idealist!
Maar weet wel duidelijk dat ze ook zegt dat ze BEGRIJPT waarom mensen voor het VB kiezen, maar dat ze dat NIET goedkeurt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |