![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor de geïnteresseerden:
http://www.youtube.com/watch?v=FEMi9...ature=youtu.be Vooral Gary Johnson (Libertarian Party) en Jill Stein (Green Party) komen er naar mijn mening sterk uit.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen onder ons hebben het debat LIVE gevolgd. forum.politics.be - RT presenteert : VS, Third-Party Presidential Debate (T -30 min) Maar fijn dat ook U het gevolgd hebt ! ![]() Gary Johnson is OK. Jill Stein had wel enkele goede zaken... Maar veel te GROEN en bijna hysterisch ( climate change ![]() Natuurlijk werden er zaken besproken die VEEL belangrijker waren dan het gebruikelijke 1 party debat... Via het bovenstaande linkje meer ivm dit onderwerp. Greetz, ZB ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() No worriesssss.....
Jammer genoeg was er niet voldoende aandacht voor dit debat, maar sommigen hebben het gevolgd. Het was, denk ik, voor velen een beetje bizar maar toch interessant om te zien dat sommigen zelfs verder durven gaan dan RP. Virgil Goode had te rechtse kantjes. Jill en Rocky VEEL te groen, alhoewel ook ik pro legalisatie van de groenten ea. in alle mogelijke applicaties ben. De indruk van hysterie aangaande dit thema en de Climate Change maakte me toch een beetje misselijk. Ik denk dat Gary Johnson de beste voorstellen en houding had... Men ziet onmiddelijk het verschil tussen politiekers die het echt menen en de getrainde marionetten, maar toch hadden ze hun extremistische kantjes. Maar GJ was ok. Meer kan ik er niet over zeggen, buiten het feit dat ze over belangrijke zaken hebben gepraat die Robamney niet vermelden. Maar Ron Paul had voor 3rd party moeten gaan ipv zijn tijd te verliezen met de Republies. Maar zo is het nu eenmaal. Misschien wou RP zelfs niet winnen... Wie weet ? |
![]() |
![]() |