![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De broer van Shariah4Belgium aanhanger Sofyan F. wordt politie agent in schaarbeek .
de man heeft is eveneens aanhanger van Shariah en heeft uiterst extreme en radicale gedachte , zijn vrouw draagt zelfs een Nikab . Laat België zomaar infiltratie toe in haar ordehandhavings apparaat ? waar gaan we naartoe ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen bron.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() de broer van een aanhanger van sharia wordt politieman?
Dus geen lid van sharia. Maar een aanhanger. Wacht, geen aanhanger, maar de broer van een aanhanger. Ik wacht vol spanning op wat zijn moeder, neef, opa en kapper gaan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 29 september 2012 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Men is niet erg kieskeurig om de allochtonenquota te halen bij de overheid blijkbaar.
Eerst een moslimextremist op het kabinet van Moerman, nu bij de politie. Geef ze anders ineens de sleutel van de Belgische schatkist. Terroristen opleiden kost geld zenne. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Van de stroper een boswachter maken, een beproefd systeem maar ik betwijfel of het hier zal werken, die gasten hebben een compleet ander moraal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Vandaag in de krant het laatse nieuws , een vrij uitgebreid artiekel er over .
En heel wat collega agenten , stellen zich vragen bij de objectiviteit van die gast . ze stellen zich de vraag wat, en hoe zal hij reageren als we morgen een actie moeten doorbreken waar zijn broer mee op de eerste rij staat . wetende het is zijn broer , en wetende hij is zelf fanatiek islamiet en extreem shariah fanaat |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() heel leuk , echt heel leuk , als het niet relevant was , zou er geen bladzijde aan gevult worden in HLN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wij vlamingen durven al eens in onmin leven met ons echte broer of zus , maar dat volk staat als een blok beton achter elkaar . Bovendien verwees ik er naar dat zijn vrouw ( waarschijlijk gematigt en uit vrije wil een Nikap draagt . Kan geen kwaad . Dat makaksken gaat aan een belg vragen zijn identiteitskaart te controleren , en zijn eigen wijf gaar onder een dekzeil anoniem de straat op . Die man is een goed voorbeeld joch |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Acab.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() acab
All Cops Are Bastards. Wat niet mijn persoonlijke mening is, hier in W-Vlaanderen heb ik nog geen echte bastards tegen gekomen, wel integendeel. (zolang ze nog geen sharia-politie zijn) Laatst gewijzigd door BonBon : 29 september 2012 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vooralsnog nam ik het op voor de politie, maar de waslijst aan corruptieschandalen, belangenvermenging, haperende wervingen, flikken die klop krijgen en er nog zelf voor opdraaien ook, ... Shariaflikken. Het komt inorde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Zo , en
neemt U het op Voor de politie , of ben je nu tegen ? ik bedoel ben je er nu tegen dat er shariah flikken zijn |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vb: Glenn Oudenaert, Koekeloeernei-bergs, de shariaflik, ... |
|
![]() |
![]() |