![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de jaren 80 en 90 was een politiek partijtje actief genoemd 'Banaan'
Weet iemand of dat nog actief is of wat de standpunten waren? Ik denk zelfs dat ze ooit een zetel gehad hebben. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() als ik me niet vergis was dat met Jan Decorte, en ging het om een pure protestpartij, type ROSSEM.
ik vind er zo direct niets van terug op het net...
#3 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() misschien is hij niet tevreden van de huidige quote-unquote """"protestpartij""""...
(hmm... genoeg aanhalingstekens?) ![]()
#6 |
Burgemeester
|
![]() Banaan was een partij die opgericht werd nadat de eenmanspartij ROSSEM wegens gerechterlijke perikelen (je weet wel, het monetron systeem enzo
![]() BANAAN stond voor hetzelfde als ROSSEM Laatst gewijzigd door Tiger777 : 30 juli 2004 om 13:42. |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze partij heeft nu twee parlementsleden in de Duitstalige Gemeenschap, onder de naam... Vivant
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ze bestaan nog: http://banaan.skynetblogs.be/
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() valt op dat ze het vaak over 'Skull and bones' hebben.
zou die hier ook actief zijn? |
![]() |