![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Gorbachev is de tijd rijp, Spoedig Perestroika voor de VS en Global Governance & NWO voor de wereld. De mensheid is er klaar voor en ze vragen erom
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hun nieuwe wereld orde waar ze al zolang aan werken, en nog aan werken. Al de rest dat ze de macht aan de mensen willen geven is natuurlijk verkoopspraat.
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie iets anders, opstand tegen corrupte regimes, vraag om democratie, vraag om correcte voedselprijzen. In welk opzicht heeft dit te maken met de vraag ome en NWO. Ik denk dat het laatste dat we wel nodig hebben is nog zo'n organisatie als een staat, of een unie zoals de Europese unie. Bovendien waarom zouden de mensen de noodzaak hebben om te gaan luisteren naar een NWO georganiseerd door een stel machtsgeile zakken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Dat mag dan wel zo zijn maar het burgervolk doet verdraaid weinig moeite om van het huidige en slechte arsenaal aan politici af te komen.
Iedereen weet onderhand dat graaicultuur no 1 probleem is binnen het ambtenarenbestand van de EU met hun verbovenmodale inkomsten. Toch wordt er niets ondernomen. In NL gaan zachtjesaan de belletjes rinkelen, maar zolang de bende van 3 nog heerst in Brussel zal er weinig veranderen. Pas als ze zwaar in het diskrediet komen en de EU valt en staat met het verdwijnen van deze drie potentaten zal het tuig oprotten. (Maar dan hebben ze hun buit al veilig binnen).
![]() |
#5 |
|
![]() We zeggen het al jaren in de NWO draad. Blijkbaar zijn de "conspiracy theoristen" toch zo gek nog niet...
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met conspiracy theories verlies ik 0% van mijn tijd en ik heb me dat nog nooit moeten betreuren. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2011 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Heel goed initiatief Pindar, nu enkel nog ginder blijven en niet meer hier komen spammen en we gaan nog vriendjes worden.
(een beetje zoals een kwal op het strand een vriendje van me kan zijn zolang hij ver genoeg weg is, uiteraard. ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 24 oktober 2011 om 08:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je hebt een samenzwering nodig om belangen te verdedigen. Een vorming of ontstaan van een staat, is het resultaat van een samenzwering. Laatst gewijzigd door giserke : 24 oktober 2011 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Dat ontken ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af, zijn er niet wekelijks ergens verkiezingen, nieuwe ambassadeurs voor de VN, nieuwe CEO´s, ... Kan je dan niet zeggen dat er elke week een NWO is ?
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Logisch gevolg : laten we alle landen een nieuwe gemeenschappelijke munt gebruiken ! Het spijt me maar de politici zijn niet in staat om een geheim complot te smeden. Zelfs een amerikaans president kan niet verbergen dat hij een oraal avontuurtje heeft of een simpele inbraak (Nixon), en u acht deze mensen in staat tot bizarre complotten ? U bent trouwens vergeten te vermelden dat sommige wereldleiders buitenaardse reptielen zijn.
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() I have religious people for breakfast.
I save conspiracy theorists for lunch. ![]()
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Fluoride is een veel voorkomende stof, al het water op de planeet bevat fluoride, en nee ik zou geen soeplepel van dat spul in men thee doen maar kleine dosissen zoals in tandpasta zijn schadeloos. Ik begrijp niet wat aluminium met een atoombom te maken heeft. En als ik er geen jota van weet, waarom ken ik dan dat "complot" van die buitenaardse reptielen ? De naam ontglipt mij, de annunaki ?
![]() |