Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 oktober 2011, 20:49   #1
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard Gorbachev:Wereldwijde opstanden signaleren de komst van Global Governance & een NWO

Voor Gorbachev is de tijd rijp, Spoedig Perestroika voor de VS en Global Governance & NWO voor de wereld. De mensheid is er klaar voor en ze vragen erom

Citaat:
October 20, 2011
Mikhail Gorbachev Says Uprisings Signal an Emerging New World Order

“We are reaping the consequences of a strategy that is not conducive to cooperation and partnership, to living in a new global situation,” said Mikhail Gorbachev, former President of the Soviet Union, to a crowd of 3,600 on Oct. 19 in the Allan P. Kirby Field House and many others via a live streaming broadcast in 13 locations from coast to coast, including northern Mexico. “People are asking ‘why do our leaders want to decide everything at the expense of the people?’”

...

Gorbachev was referring to the series of uprisings around the world including the Occupy Wall Street demonstrations here in the United States. “The world needs goals that will bring people together,” he said. “Some people in the United States were pushing the idea of creating a global American empire, and that was a mistake from the start. Other people in America are now giving thought to the future of their country. The big banks, the big corporations, are still paying the same big bonuses to their bosses. Was there ever a crisis for them? . . . I believe America needs its own perestroika.”

...

“The entire world situation did not develop properly,” said Gorbachev. “We saw deterioration where there should have been positive movement. My friend the late Pope John Paul II said it best. He said, ‘We need a new world order, one that is more stable, more humane, and more just.’ Others, including myself, have spoken about a new world order, but we are still facing the problem of building such a world order…problems of the environment, of backwardness and poverty, food shortages…all because we do not have a system of global governance.”

Gorbachev said it looks like the United States needs its military-industrial sector for the economy to prosper and if that is so, then it is a sick economy. “I do not say this to rankle anyone,” he explained. “I say it to my own people as well. We need to build a society where human beings are at the center. A lot of brain power is concentrated in the military-industrial sector; we need to shift that to other goals.”

...

He commented on the changing world: “We cannot leave things as they were before, when we are seeing that these protests are moving to even new countries, that almost all countries are now witnessing such protests, that the people want change,” he said. “As we are addressing these challenges, these problems raised by these protest movements, we will gradually find our way towards a new world order.”

...

lafayette
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 10:07   #2
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Hun nieuwe wereld orde waar ze al zolang aan werken, en nog aan werken. Al de rest dat ze de macht aan de mensen willen geven is natuurlijk verkoopspraat.
Oud 22 oktober 2011, 11:18   #3
Stingray
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Voor Gorbachev is de tijd rijp, Spoedig Perestroika voor de VS en Global Governance & NWO voor de wereld. De mensheid is er klaar voor en ze vragen erom
Waaruit blijkt dat de mensheid erom vraagt ?

Ik zie iets anders, opstand tegen corrupte regimes, vraag om democratie, vraag om correcte voedselprijzen.

In welk opzicht heeft dit te maken met de vraag ome en NWO. Ik denk dat het laatste dat we wel nodig hebben is nog zo'n organisatie als een staat, of een unie zoals de Europese unie.

Bovendien waarom zouden de mensen de noodzaak hebben om te gaan luisteren naar een NWO georganiseerd door een stel machtsgeile zakken ?
Stingray is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 11:37   #4
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Dat mag dan wel zo zijn maar het burgervolk doet verdraaid weinig moeite om van het huidige en slechte arsenaal aan politici af te komen.

Iedereen weet onderhand dat graaicultuur no 1 probleem is binnen het ambtenarenbestand van de EU met hun verbovenmodale inkomsten.
Toch wordt er niets ondernomen.
In NL gaan zachtjesaan de belletjes rinkelen, maar zolang de bende van 3 nog heerst in Brussel zal er weinig veranderen.
Pas als ze zwaar in het diskrediet komen en de EU valt en staat met het verdwijnen van deze drie potentaten zal het tuig oprotten. (Maar dan hebben ze hun buit al veilig binnen).
Oud 22 oktober 2011, 12:07   #5
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

We zeggen het al jaren in de NWO draad. Blijkbaar zijn de "conspiracy theoristen" toch zo gek nog niet...
Oud 22 oktober 2011, 13:41   #6
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gorbachev said it looks like the United States needs its military-industrial sector for the economy to prosper and if that is so, then it is a sick economy.
Moest men aan dit klein probleempje alleen al iets kunnen doen zou de mensheid al een stuk beter af zijn. Ron Paul misschien?...heel misschien.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 14:11   #7
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
We zeggen het al jaren in de NWO draad. Blijkbaar zijn de "conspiracy theoristen" toch zo gek nog niet...
Niks met conspiracy te maken en alles met gevechten tussen heersende en opkomende belangen.

Met conspiracy theories verlies ik 0% van mijn tijd en ik heb me dat nog nooit moeten betreuren.

Laatst gewijzigd door eno2 : 22 oktober 2011 om 14:11.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 oktober 2011, 14:12   #8
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Moest men aan dit klein probleempje alleen al iets kunnen doen zou de mensheid al een stuk beter af zijn. Ron Paul misschien?...heel misschien.
Nee

Zulke mensen zijn teveel het probleem.
Oud 22 oktober 2011, 14:13   #9
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Groot man. Een van de grootste.
Oud 24 oktober 2011, 08:29   #10
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Heel goed initiatief Pindar, nu enkel nog ginder blijven en niet meer hier komen spammen en we gaan nog vriendjes worden.

(een beetje zoals een kwal op het strand een vriendje van me kan zijn zolang hij ver genoeg weg is, uiteraard. )

Laatst gewijzigd door parcifal : 24 oktober 2011 om 08:29.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 09:00   #11
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Niks met conspiracy te maken en alles met gevechten tussen heersende en opkomende belangen.

Met conspiracy theories verlies ik 0% van mijn tijd en ik heb me dat nog nooit moeten betreuren.
Neemt niet weg dat conspiracy = Samenzwering (of samenwerking tussen instanties) nodig is om een macht uit te bouwen.

je hebt een samenzwering nodig om belangen te verdedigen.
Een vorming of ontstaan van een staat, is het resultaat van een samenzwering.

Laatst gewijzigd door giserke : 24 oktober 2011 om 09:02.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 12:03   #12
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MeAsChidambaram Bekijk bericht
vriendjes? met zo'n vies fascitisch mannetje als jij!???!

zo veel mogelijk uit mijn buurt blijven! dat mag je!

walg walg kots kots
Dat ontken ik.
Oud 24 oktober 2011, 12:04   #13
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Neemt niet weg dat conspiracy = Samenzwering (of samenwerking tussen instanties) nodig is om een macht uit te bouwen.

je hebt een samenzwering nodig om belangen te verdedigen.
Een vorming of ontstaan van een staat, is het resultaat van een samenzwering.
Dat ontken ik.
Oud 24 oktober 2011, 12:17   #14
Dexter
Vreemdeling

Dexter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh jawel, ze zijn wel zo gek.

Ik vraag mij af, zijn er niet wekelijks ergens verkiezingen, nieuwe ambassadeurs voor de VN, nieuwe CEO´s, ...

Kan je dan niet zeggen dat er elke week een NWO is ?
Oud 24 oktober 2011, 12:40   #15
Dexter
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je hier eigenlijk? En waarom zijn 'ze' wel gek?
Veel van wat de conspiracy mensen zeggen begint uit te komen:
centralisatie van banken, wereldmunt, wereldregering. etc

waarom denk je dat het zo slecht gaat met de euro???????
-> Om een wereldmunt te kunnen introduceren!!

De EU was al in 1950 op papier!!! niks democratie!!!

o ja en ik herrinner me nog een referendum of zo??? pfffff

Nog wat , de chipkaart gaat niet goed werken zodat we een chip beter
ingepant kunnen krijgen. Raad ik U echt aan!! pfff
Jep, een hoop landen proberen een nieuwe gemeenschappelijke munt, de euro, uit de grond te stampen, niet echt een succes.

Logisch gevolg : laten we alle landen een nieuwe gemeenschappelijke munt gebruiken !

Het spijt me maar de politici zijn niet in staat om een geheim complot te smeden. Zelfs een amerikaans president kan niet verbergen dat hij een oraal avontuurtje heeft of een simpele inbraak (Nixon), en u acht deze mensen in staat tot bizarre complotten ?

U bent trouwens vergeten te vermelden dat sommige wereldleiders buitenaardse reptielen zijn.
Oud 24 oktober 2011, 12:44   #16
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dexter Bekijk bericht
Jep, een hoop landen proberen een nieuwe gemeenschappelijke munt, de euro, uit de grond te stampen, niet echt een succes.

Logisch gevolg : laten we alle landen een nieuwe gemeenschappelijke munt gebruiken !

Het spijt me maar de politici zijn niet in staat om een geheim complot te smeden. Zelfs een amerikaans president kan niet verbergen dat hij een oraal avontuurtje heeft of een simpele inbraak (Nixon), en u acht deze mensen in staat tot bizarre complotten ?

U bent trouwens vergeten te vermelden dat sommige wereldleiders buitenaardse reptielen zijn.
Oud 24 oktober 2011, 13:03   #17
Dexter
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
I have religious people for breakfast.

I save conspiracy theorists for lunch.
Oud 24 oktober 2011, 13:19   #18
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat ontken ik.
Wat ontken je?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2011, 15:39   #19
Dexter
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Sommige wereldleiders zijn idd 'reptielen'ja.
En jawel hoor ze kunnen heel veel verborgen houden.
Neem bv het Manhattan Project, Project Paperclip en nog wat, wat ze nog verborgen houden, weten we natuurlijk niet!
Weet U eigenlijk waar uw fluoride in de tandpasta vandaan komt?
Ja ja, afval van het aluminium van de atoombom! ( Oh! U wist dat?)
En tsja, zo lang wij niet geloven dat het kan kunnen ze rustig hun gang gaan!
Ze doen en velen staan er bij, maar ik weet zeker dat je nog geen jota heb onderzocht en alleen je vooroordeel in je voordeel is.
Hoe kunnen mensen toch zeggen dat het niet kan terwijl ze niks er van, maar dan ook niks er van onderzocht hebben?
Ook onderzoekje door mij geplaatst bij de NWO niet gezien?
Project Manhattan was de ontwikkeling van de atoombom, niet echt een geheim.

Fluoride is een veel voorkomende stof, al het water op de planeet bevat fluoride, en nee ik zou geen soeplepel van dat spul in men thee doen maar kleine dosissen zoals in tandpasta zijn schadeloos.

Ik begrijp niet wat aluminium met een atoombom te maken heeft.

En als ik er geen jota van weet, waarom ken ik dan dat "complot" van die buitenaardse reptielen ? De naam ontglipt mij, de annunaki ?
Oud 24 oktober 2011, 17:31   #20
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hun nieuwe wereld orde waar ze al zolang aan werken, en nog aan werken. Al de rest dat ze de macht aan de mensen willen geven is natuurlijk verkoopspraat.
2
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be