![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Ik kwam deze video tegen tijdens het bekijken van video's over wandaden van Joden in Palestina. Ik was namelijk op zoek naar waarom ze altijd in de sh*t zitten. En deze speech van een Europeaan (misschien weet iemand wie het is) heeft me het één en ander doen begrijpen.
http://www.youtube.com/watch?v=xw2FhXZ9tiw
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is iedere Amerikaan persoonlijk verantwoordelijk voor de wandaden van de overheid en diens (zeer vele) rakkers?
De spreker in het filmpje condenseert een aantal feitelijke waarheden. Maar die hebben dan ook betrekking op dezelfde groep bankiers, advocaten en zakenlui die verantwoordelijk zijn voor de fenomenale bankfraude in de VS. Madoff, vraag niet naar zijn ras/geloof, was een van de grote generatoren in die grote mondiale bankfraude, die overigens nog steeds onverminderd doorgaat. Tussen 1920 en 1930 begonnen de represailles, progroms, tegen de Joodse inwoners van vele landen uit het oostblok. Het was niet Duitsland alleen, het begon eigenlijk overal. Dat mondde uit in de Holocaust toen Hitler Europa bezette. De Joden raakten toen over het algemeen al hun bezittingen kwijt en zelfs na WWII was het bijna onmogelijk om hun bezittingen ter claimen van de overheden die de Duitse bezittingen in beslag namen. Maar of je daar een heel volk op moet afrekenen? De joden zijn van huis uit niet gewelddadig, dat kan je van de gemiddelde Amerikaan niet zeggen. Wat deze spreker zegt ligt een klein beetje in het stramien van de Amerikaan die de doodstraf wil voor kinderen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 9 oktober 2012 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Gewoon klassiek blind negationisme. Niets speciaals aan, even stompzinnig als gewoonlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Schepen
|
![]() Hier een recente speech (video) van Amerikaanse senator Bernie Sanders die het over het grootste probleem van Amerika heeft: een kleine groep die 20% van de nieuwe inkomsten in eigen zak steekt. Die mensen hebben zoveel macht dat ze doen wat ze willen, en de gewone burger wordt armer en armer.
De geschiedenis herhaalt zich dus weer. Joden krijgen in een land zoveel macht, creëren een (banken)crisis uit gulzigheid, en worden daarna hard teruggepakt door de gewone burgers en populisten. Het is die machtsmisbruik die hen altijd in de problemen doet belanden. Nu zit de VS in een financiële bankencrisis. De speeches van senators en anderen zijn begonnen. http://www.youtube.com/watch?v=nsDYAtKlsT4 Marlon Brando was ook al kwaad op de Joden vanwege hun te grote macht... http://www.youtube.com/watch?v=M7n0D1QHxxM
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 9 oktober 2012 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Schepen
|
![]() "Amerikaanse inkomens per godsdienst: Joden zijn het rijkst"
http://www.nrc.nl/nieuws/2010/12/25/...jn-het-rijkst/
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 9 oktober 2012 om 13:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. Laatst gewijzigd door Dixie : 9 oktober 2012 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door julian : 9 oktober 2012 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |