Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 november 2012, 20:38   #1
BonBon
Banneling

Standaard Terzake vandaag, flippend groen

Het is opnieuw grappig, die groene eikel begon helemaal te flippen omdat een NVA filosoof positief was over het boek van z'n Nederlandse tegenspeler. Die groenen worden agressiever met de dag en kunnen geen gewoon gesprek meer voeren.
Ik ben zelf positiever over Europa maar er zal veel moeten veranderen.

Daarna een stukje over Waalse ondernemers die even onwetend zijn over de Vlaamse kant als de rest, het lijkt wel of ze daar een doorgedreven hersenspoeling gekregen hebben.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2012, 21:11   #2
d2012
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Het is opnieuw grappig, die groene eikel begon helemaal te flippen omdat een NVA filosoof positief was over het boek van z'n Nederlandse tegenspeler. Die groenen worden agressiever met de dag en kunnen geen gewoon gesprek meer voeren.
Ik ben zelf positiever over Europa maar er zal veel moeten veranderen.

Daarna een stukje over Waalse ondernemers die even onwetend zijn over de Vlaamse kant als de rest, het lijkt wel of ze daar een doorgedreven hersenspoeling gekregen hebben.
Ik vond vooral je tweede stukje razend interessant, dat de groenen flippen als iemand hen confronteert met hun eigen ongelijk verbaast me eigenlijk niet. Maar de Waalse ondernemers, we zouden er eigenlijk medelijden moeten mee hebben.
d2012 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2012, 21:22   #3
'XIII'
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d2012 Bekijk bericht
Ik vond vooral je tweede stukje razend interessant, dat de groenen flippen als iemand hen confronteert met hun eigen ongelijk verbaast me eigenlijk niet. Maar de Waalse ondernemers, we zouden er eigenlijk medelijden moeten mee hebben.
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=19

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...302/1.1488482?

Laatst gewijzigd door 'XIII' : 23 november 2012 om 21:24.
'XIII' is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 november 2012, 09:24   #4
BonBon
Banneling

Standaard

Ik heb nog eens gekeken, het lijkt wel of iedereen bang is van Di Rupo en z'n kiesvee. Die ondernemers moeten het even moeilijk hebben als hier, ze worden gewoon niet gehoord en dom gehouden door de pers.

De VRT mag best eens een extra kanaal oprichten met allemaal vertaalde Vlaamse programma's en omgekeerd de RTBF, er zouden veel ogen open gaan.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be